جانی دپ ممکن است به اسپین‌آف «هری پاتر» برگردد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۲
مدس میکلسن مطرح کرد؛

جانی دپ ممکن است به اسپین‌آف «هری پاتر» برگردد

مدس میکلسن در جشنواره سارایوو از احتمال برگشت جانی دپ به فرنشایز «جانوران شگفت انگیز» خبر داد.

به گزارش صبا به نقل از گاردین، مدس میکلسن بازیگر مشهور دانمارکی، جانی دپ را به عنوان یک بازیگر شگفت‌انگیز ستایش کرد و احتمال بازگشت دپ به مجموعه فیلم‌های «جانوران شگفت انگیز» را پس از پیروزی بر همسر سابق در دادگاه مطرح کرد.

این بازیگر ۵۶ ساله دانمارکی که برای بازی در فیلم جیمز باندی «کازینو رویال» و همینطور سریال «هانیبال» محصول شبکه NBC شناخته می شود در جدیدترین قسمت «جانوران شگفت انگیز» با عنوان «اسرار دامبلدور» جایگزین دپ ۵۹ ساله در نقش گلرت گریندل‌والد شد.

میکلسن روز گذشته ۱۵ آگوست در سخنرانی خود در جشنواره فیلم سارایوو، قبول نقش جانی دپ را بسیار ترسناک توصیف کرد و در مورد دلیل خروج دپ از این فرنشایز صحبت کرد.

او درباره نتیجه دادگاه دپ-هرد گفت: بدیهی است، اکنون وضعیت تغییر کرده است، دپ برنده دادگاه شده پس باید ببینیم آیا او برمی گردد یا خیر. او ممکن است برگردد.

این بازیگر تاکید کرد: من یکی از طرفداران بزرگ جانی (دپ) هستم. فکر می کنم او یک بازیگر شگفت انگیز است، فکر می کنم او کارنامه فوق العاده ای دارد.

روز گذشته همینطور اعلام شد جانی دپ بعد از ۲۵ سال دوباره به صندلی کارگردانی برگشته است و کارگردانی پروژه ای به تهیه کنندگی آل پاچینو را برعهده می گیرد.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است