«سفر برفی» در فرهنگسرای نیاوران | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۱

«سفر برفی» در فرهنگسرای نیاوران

نمایش «سفر برفی» نوشته فرهاد اسماعیلی و به کارگردانی کبری مالمیر و فرهاد اسماعیلی در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، نمایش «سفر برفی» نوشته فرهاد اسماعیلی و به کارگردانی کبری مالمیر و فرهاد اسماعیلی ویژه کودک و نوجوان از ۳۰ مردادماه تا پایان شهریورماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۷ در سالن شماره ۲ (خزر) فرهنگسرای نیاوران روی صحنه خواهد رفت.

در خلاصه داستان آمده است: هر یک از ما خاطراتی از روزهای برفی داریم. اما اتفاقات شیرین روزهای برفی فقط برای آدم ها نیستند بلکه قطره برف‌ها نیز از سفر طولانی‌شان از دل ابرها تا روی زمین حرف‌هایی دارند. پاروهای پر جنب و جوش پس از بارش اولین برف سنگین، کار و تلاش خودشان را جشن می‌گیرند. لحاف کرسی‌های رنگارنگ و گرم و گلوله‌های زغال نیز زندگی و دوستی‌های قشنگی دارند که خاطره هر سفر برفی را می‌سازند.

عوامل این نمایش عبارتند از بازیگران: کبری مالمیر، سید علی (پویا) یزدانجو و زهرا براز، طراح صحنه: غزل اسماعیلی، موسیقی: سمیع اسماعیلی، طراحی و ساخت عروسک: فرهاد اسماعیلی، دستیار کارگردان: زهرا براز و مدیر صحنه: هاجر (بنفشه) رسایی.

علاقمندان می‌توانند برای تهیه بلیت اثر به سایت فروش بلیت تیوال مراجعه کنند. رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حین اجرا ضروری است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است