پویش «هم‌خوان» با محوریت کتاب «پیامبر بی‌معجزه»

به گزارش صبا به نقل از دبیرخانه پویش کتابخوانی «هم‌خوان»، نخستین دوره پویش «همخوان» از پنجشنبه ۲۷ مردادماه تا شنبه ۲۶ شهریورماه 1401 با محوریت کتاب «پیامبر بی‌معجزه» توسط انتشارات صاد برگزار می‌شود.

کتاب «پیامبر بی‌معجزه»، نوشته محمدعلی رکنی، سال گذشته به مرحله نهایی بخش داستان بلند و رمان چهاردهمین جایزه ادبی «جلال آل احمد» راه یافت و نامزد دریافت جایزه شد. این اثر، داستان روحانی مبلغی است که به همراه همسرش در ایام محرم عازم تبلیغ است و در بین راه گرفتار اشرار می‌شوند. این گرفتاری شروع ماجرایی پر افت‌وخیز برای این طلبه است.

رکنی، اولین رمانش را در ۳۳ سالگی با نام «سنگی که نیفتاد» نوشت و یکی از چهار نویسنده‌ای بود که سه سال قبل با رأی مردمی در بخش آتیه داستان ایرانی انتخاب شد و جایزه جلال آل احمد را در دوره یازدهم دریافت کرد.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب و شرکت در مسابقه می‌توانند عدد 1 را به سامانه 1000303132 ارسال و یا به نشانی www.hamkhaan.ir مراجعه کنند. برای شرکت‌کنندگان در این پویش، سه جایزه سفر به عتبات عالیات همراه با خانواده، 313 کد تخفیف 80 درصدی برای دریافت نسخه الکترونیک و صوتی کتاب‌های انتشارات صاد و اشتراک یکساله فیدیبو برای 72 نفر درنظر گرفته شده است.

انتهای پیام/