اعلام جدول نمایش فیلم‌های ایرانی حاضر در جشنواره ونیز/ ایران در نیمه اول فیلم ندارد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۱۸

اعلام جدول نمایش فیلم‌های ایرانی حاضر در جشنواره ونیز/ ایران در نیمه اول فیلم ندارد

جشنواره ونیز از جدول نمایش فیلم های حاضر در این دوره فستیوال خود رونمایی کرد.

به گزارش صبا به نقل از وبسایت جشنواره، فستیوال فیلم ونیز امروز سه شنبه ۱۶ آگوست از جدول نمایش فیلم های رویداد امسال خود رونمایی کرد. در این دوره از فستیوال چهار فیلم ساخته فیلمسازان ایرانی در بخش های مختلف این رویداد به نمایش در می آید.

بنا به اعلام سایت جشنواره، فیلم «شب، داخلی، دیوار» ساخته وحید جلیلوند که در بخش مسابقه اصلی جشنواره قرار دارد با مدت زمان ۱۲۶ دقیقه روزهای ۸ و ۹ سپتامبر (۱۷ و ۱۸ شهریور) در ساعات ۱۶ و ۱۵ دقیقه و ۱۷ به ترتیب در سالن های سالا گرانده و پالا بینال به نمایش در می آید.

فیلم «جنگ جهانی سوم» ساخته هومن سیدی که در بخش افق های ونیز قرار دارد با مدت زمان ۱۰۷ دقیقه در روزهای ۷ و ۹ سپتامبر (۱۶ و ۱۸ شهریور) به ترتیب در ساعات ۱۴ و ۱۳ به وقت محلی در سالن های سالادارسنا و پالابینال به نمایش در می آید.

فیلم «بی رویا» دیگر فیلم ایرانی بخش افق ها به کارگردانی آرین وزیردفتری نیز با مدت زمان ۱۱۱ دقیقه، طبق اعلام جشنواره در روزهای ۶ و ۷ (۱۵ و ۱۶ شهریور) سپتامبر در سالن سالاجیاردینو به نمایش در خواهد آمد.

فیلم «خرس نیست» ساخته جعفر پناهی نیز که در بخش مسابقه اصلی جشنواره امسال حضور دارد با مدت زمان ۱۰۷ دقیقه در روزهای ۹ و ۱۰ سپتامبر (۱۸ و ۱۹شهریور) در ساعات ۱۶ و ۴۵ و ۱۶ و ۳۰ در سالن های در سالن های سالا گرانده و پالا بینال به نمایش در می آید.

در این دوره از جشنواره لیلا حاتمی بازیگر شناخته شده کشورمان به عنوان یکی از داورهای جشنواره حضور دارد. فستیوال ونیز امسال با فیلم کمدی سیاه «برفک» به کارگردان نوآ بامباک با بازی گرتا گرویگ، آدام درایور و جودی ترنر اسمیت افتتاح می شود.

هفتاد و نهمین دوره جشنواره ونیز بین روزهای ۳۱ آگوست تا ۱۰ سپتامبر برگزار می شود.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است