پیدا شدن جسد خواننده ایرانی‌تبار در آمریکا/ علت مرگ مشخص نیست | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۱

پیدا شدن جسد خواننده ایرانی‌تبار در آمریکا/ علت مرگ مشخص نیست

جسد داریوش کمپبل دانش خواننده و بازیگر اسکاتلندی در آپارتمانش در آمریکا پیدا شد.

به گزارش صبا به نقل از بی‌بی‌سی، داریوش کمپبل دانش خواننده و بازیگر اسکاتلندی ایرانی تبار که دو دهه پیش در برنامه های استعدادیابی آی تی وی پاپ استار و پاپ آیدل به شهرت رسید، در ۴۱ سالگی درگذشت.

کمپبل دانش در ۲۰۰۳ یک سال بعد از شهرتش، با انتشار آلبومی با عنوان «شیرجه» به شهرتش افزود به طوری که آلبوم «شیرجه» به میان ۱۰ آلبوم برتر انگستان نیز راه پیدا کرد.

موفقیت این خواننده آنچنان بود که او تبدیل به یک ستاره در تئاتر West End بریتانیا نیز شد و در موزیکال های برنده جایزه اولیویه ای مانند «شیکاگو»، «مردان و عروسک ها» نیز ظاهر شد.

علت مرگ این خواننده و بازیگر مشخص نیست، با این حال خانواده وی اعلام کردند که جسد داریوش دانش در آپارتمانش در ایالات متحده آمریکا پیدا شده است.

در بیانیه خانواده این خواننده آمده است: با غم و اندوه فراوان، درگذشت داریوش کمپبل دانش را اعلام می کنیم. بدن بی جان داریوش در ۱۱ اوت در آپارتمانش در روچستر مینسوتا  پیدا شده است.

اداره پلیس محلی در آمریکا اعلام کرد هیچ نشانه ای از وضعیت مشکوکی در این مرگ وجود ندارد. علت مرگ ناگهانی این بازیگر و خواننده در این شرایط نامشخص اعلام شده است در حالی که معاینات پزشکی ادامه پیدا خواهد کرد.

داریوش کمپبل دانش در سال ۱۹۸۰ در گلاسکوی اسکاتلند از مادری اسکاتلندی و پدری ایرانی به دنیا آمد. او تحصیلات خود را در رشته زبان انگلیسی و فلسفه در دانشگاه ادینبرو انجام داده بود.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است