اسامی سینماهای «هنر و تجربه» زیرمجموعه مرکز گسترش/ هر فیلم ۲ هفته اکران دارد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۱

اسامی سینماهای «هنر و تجربه» زیرمجموعه مرکز گسترش/ هر فیلم ۲ هفته اکران دارد

سرپرست گروه سینمایی هنر و تجربه اسامی سینماهای پخش کننده فیلم‌های گروه سینمایی هنر و تجربه در تهران و شهرستان‌های دیگر را اعلام کرد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی، محمد طیب سرپرست گروه سینمایی هنر و تجربه اسامی سینماهای پخش کننده فیلم‌های گروه هنر و تجربه زیرمجموعه مرکز را معرفی کرد و با اشاره به اینکه نمایش فیلم‌های هنر و تجربه در ۲۰ سالن سینما در تهران و شهرستان‌های دیگر قطعی شده است، گفت: تاکنون نمایش فیلم‌ها در پردیس‌های سینمایی هویزه، اطلس و ویلاژتوریست در شهر مشهد، مهدوی در شهر نیشابور، ساحل و سیتی سنتر در شهر اصفهان، بهمن در شهر سنندج، عصر جدید در شهر گرگان، ستاره باران در شهر تبریز، مهر قدس در شهر همدان، گلستان در شهر شیراز، آزادی در شهر کرمانشاه، سینما سپهر در شهر ساری، تماشاخانه پارس کرمان در شهر کرمان و پردیس‌های سینمایی چارسو، ملت، کورش، نارسیس و سینماهای فرهنگ و موزه سینما در تهران قطعی شده است.

وی ادامه داد: پردیس سینمایی چارسو به عنوان خانه و مرکز نمایش‌ها و رویدادهای گروه هنر و تجربه انتخاب شده است و تمامی رویدادهای رونمایی و جلسات نقد و بررسی در سینما چارسو برگزار می‌شود.

طیب با تاکید بر اینکه در حال مذاکره با تعداد بیشتری از سینماهای کشور برای نمایش فیلم‌ها هستند، توضیح داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده فیلم‌ها در تمام سینماهای انتخاب شده تهران هر روز در دو سانس ساعت ۱۶ و ۱۸ به نمایش در می‌آید. همچنین در شهرستان‌های دیگر نیز روز چهارشنبه به عنوان روز فیلم‌های هنر و تجربه انتخاب شده است و فیلم‌های هنر و تجربه در این روز در دو سانس ساعت ۱۶ و ۱۸ به نمایش در می‌آید.

او در پایان خاطرنشان کرد: هر فیلم به مدت دو هفته در تمامی سالن‌ها بر اساس جدول اعلام شده اکران خواهد شد و اگر فیلمی با استقبال خوبی از سوی مخاطبان همراه شود قطعا اکران آن ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است