سیاوش صلواتیان دبیر بیستمین دوره جشنواره کتاب و رسانه شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۵۹

سیاوش صلواتیان دبیر بیستمین دوره جشنواره کتاب و رسانه شد

سیاوش صلواتیان عضو هیأت علمی دانشگاه صداوسیما به عنوان دبیر بیستمین دوره جشنواره کتاب و رسانه معرفی شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، علی رمضانی مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران با صدور حکمی سیاوش صلواتیان را به‌عنوان دبیر بیستمین دوره جشنواره کتاب و رسانه منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

«جناب آقای دکتر سیاوش صلواتیان

با عنایت به مراتب تعهد، توانمندی و سوابق ارزشمند و مرتبط جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «دبیر بیستمین دوره جشنواره کتاب و رسانه» منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود با بهره‌مندی از صاحب‌نظران و فعالان این عرصه، تجارب برگزاری ادوار پیشین و همچنین استفاده از ایده‌های نو، شاهد تحول و ارتقای کیفی این رویداد و جریان‌سازی بیشتر آن در حوزه کتاب باشیم.

دوام توفیقات شما را از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

سیاوش صلواتیان دانشیار دانشگاه صداوسیما و از استادهای مدیریت رسانه در دانشگاه‌های مختلف کشور است. وی در رزومه کاری خود سوابق متعدد علمی و عملی در عرصه رسانه‌ها و ارتباطات از جمله مشاور رئیس دانشگاه صداوسیما و مدیر گروه مدیریت رسانه این دانشگاه، عضو هیات مدیره انتشارات علمی-فرهنگی، مشاور مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، مدیر گروه علوم شناختی و رسانه موسسه آموزش عالی علوم شناختی، عضو هیات داوران سومین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران و … داشته است.

تاکنون ۱۹ دوره از جشنواره کتاب و رسانه که برگزار شده است و این رویداد از قدیمی‌ترین رویدادهای عرصه کتاب در کشور است. خانه کتاب و ادبیات ایران، با استفاده از فرصت ناشی از تعویق یک‌ساله جشنواره و باتوجه به تحولات سپهر رسانه‌ای ایران و جهان، در آغاز ورود به دهه سوم برگزاری این رویداد ملی، به بطراحی دوباره گسترده رویکردها، ساختار، فرایند و شاخص‌های برگزاری آن اقدام کرده که جزئیاتش به زودی و در فراخوان اعلامی جشنواره اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است