مجموعه نمایشنامه‌های خسرو بامداد منتشر خواهد شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۰
از سوی اداره کل هنرهای نمایشی؛

مجموعه نمایشنامه‌های خسرو بامداد منتشر خواهد شد

مدیرکل هنرهای نمایشی در دیدار با خسرو بامداد محقق، مدرس، نویسنده و کارگردان تئاتر با انتشار مجموعه نمایشنامه‌های وی موافقت کرد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، در دومین برنامه دیدار با پیشکسوتان و استادان عرصه تئاتر، کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی به همراه رضا بصیرت مدیر انجمن هنرهای نمایشی ایران، عصر روز چهارشنبه ۲۶ مرداد ماه با حضور در منزل خسرو بامداد محقق، مدرس، نویسنده، بازیگر و کارگردان تئاتر با این هنرمند پیشکسوت دیدار کردند.

بخش ابتدایی این دیدار با بیان خاطرات و اشاره به موفقیت دانشجویان این هنرمند درعرصه‌های مختلف هنری سپری شد.

در ادامه، خسرو بامداد که این روزها به دلیل شرایط کرونا و کسالت، در خانه به سر می‌برد ضمن ابراز خشنودی از دیدار کاظم نظری در وهله نخست به عنوان یکی از دانشجویانش که همیشه جویای احوال او بوده است و در وهله دوم به عنوان مدیرکل هنرهای نمایشی، خواستار تداوم و حفظ برنامه دیدار با هنرمندان پیشکسوت شد.

آماده‌سازی مقدمات چاپ نمایشنامه‌های این هنرمند پیشکسوت توسط دفتر پژوهش و انتشارات اداره کل هنرهای نمایشی، برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی موزه‌ای از آثار هنرمندان پیشکسوت که شامل آثار، جوایز و موفقیت‌های این هنرمندان و به‌صورت خاص کمک به جمع‌آوری و تخصیص مکانی برای ارایه مجموعه کتاب‌های اهدایی خسرو بامداد با نام خود این هنرمند برای بهره دانشجویان و علاقه‌مندان به هنر نمایش و پیگیری عضویت او در موسسه هنرمندان پیشکسوت سه موضوعی بود که در این دیدار مطرح شد.

برنامه دیدار با پیشکسوتان و استادان هنر با توجه به رویکرد دولت جدید مبنی بر توجه و تکریم هنرمندان پیشکسوت به صورت هفتگی و مستمر انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است