«مست عشق» در قالب مینی‌سریال پنج قسمتی ارائه می‌شود/ پلتفرم مشخص نیست | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۴۲
تهیه‌کننده اثر خبر داد:

«مست عشق» در قالب مینی‌سریال پنج قسمتی ارائه می‌شود/ پلتفرم مشخص نیست

صفحه رسمی اینستاگرام فیلم «مست عشق» اعلام کرد که «مست عشق» ابتدا به صورت سینمایی و بعد مینی سریال اکران می‌شود.

به گزارش خبرنگار سینمایی صبا٬ بامداد امروز ۲۹ مردادماه متنی با موضوع نحوه پخش فیلم «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی مهران برومند به همراه توضیحات تکمیلی تهیه‌کننده مربوطه در صفحه رسمی اینستاگرام این فیلم منتشر شد.

در متن منتشر شده آمده است:

«توضیحات تکمیلی تهیه‌کننده «مست عشق» درباره شیوه ارائه این فیلم:

مهران برومند: «مست عشق» اول اکران می‌شود بعد در قالب مینی‌سریال می‌‌آید.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «مست عشق» اعلام کرد که این فیلم ابتدا در سینماها اکران می‌شود و سپس نسخه مینی‌سریالی آن منتشر خواهد شد. ضمن اینکه هنوز با هیچ پلتفرمی توافقی صورت نگرفته است.

چند روز پیش در خبری اعلام شد که پروژه «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی قرار است به‌ زودی در قالب یک مینی‌سریال شش قسمتی عرضه شود و قرارداد پخش آن هم با یکی از پلتفرم‌های پرمخاطب بسته شده است.

مهران برومند، تهیه‌کننده فیلم «مست عشق» در توضیحاتی تکمیلی درباره این خبر گفت: «این کار کماکان یک فیلم سینمایی است که به زودی در ایران و ترکیه به صورت همزمان اکران خواهد شد. بعد از اکران سینمایی، یک نسخه مینی‌سریال پنج قسمتی هم خواهیم داشت.» او توضیح داد: «هنوز با هیچ‌ یک از پلتفرم‌ها برای انتشار این مینی‌ سریال قراردادی نبسته ایم و فقط مذاکره کردیم. ضمن اینکه اطلاعات دقیق درباره زمان اکران فیلم را هم به‌ زودی اعلام می‌ کنیم.»

«مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی، برشی از زندگی مولوی و شمس تبریزی در سال‌های ۶۴۰ تا ۶۴۵ هجری قمری است. شهاب حسینی در نقش شمس تبریزی و پارسا پیروزفر در نقش مولانا بازی دارند. حسام منظور دیگر بازیگر ایرانی این پروژه است. ابراهیم چلیکول ٫هانده ارچل، سلما ارگچ، بوراک توزکوپاران، بوران کوزوم، بنسو سورال و … بازیگران ترک «مست عشق» هستند.»

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است