«در مسیر حسین» از شبکه افق پخش می‌شود/ اطلاع‌رسانی اخبار پیاده‌روی اربعین | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۲

«در مسیر حسین» از شبکه افق پخش می‌شود/ اطلاع‌رسانی اخبار پیاده‌روی اربعین

ویژه برنامه «در مسیر حسین» از 29 مرداد 1401 از شبکه افق سیما روی پخش می‌شود.

به گزارش صبا، برنامه تلویزیونی «در مسیر حسین» همزمان با دهه سوم ماه محرم و در آستانه اربعین حسینی به تهیه‌کنندگی سیداحمد حجازی و اجرای سیدحسن حسینی به صورت زنده از شبکه افق سیما پخش می‌شود.

حجازی درباره این برنامه تلویزیونی توضیح داد: در روزهای منتهی به اربعین حسینی، مراسم پیاده‌روی عزاداران حسینی برگزار می‌شود و زائران زیادی از کشورمان به سمت کربلا و نجف رهسپار می‌شوند. برنامه تلویزیونی «در مسیر حسین» تلاش دارد تریبون خبری برای اطلاع‌رسانی به زائران اربعین و جایی برای پاسخگویی به سوالات، ابهامات و دغدغه‌هایی که برای زائران در این سفر معنوی به وجود می‌آید، باشد.

وی اضافه کرد: در این برنامه میزبان مسئولان و افراد تصمیم‌گیر در این حوزه هستیم و دغدغه‌های مردمی را درباره پیاده‌روی اربعین از آنان مطالبه‌گری می‌کنیم.

حجازی درباره اولین قسمت از این برنامه که امشب ۲۹ مردادماه روی آنتن می‌رود، گفت: در اولین قسمت از برنامه «در مسیر حسین» میزبان سردار مجید میراحمدی رییس ستاد مرکزی اربعین حسینی هستیم و جدیدترین اخبار را از زبان این مقام مسئول خواهیم شنید.

این برنامه تلویزیونی از امشب، شنبه ۲۹ مرداد ماه ۱۴۰۱ هر شب ساعت ۲۰ به صورت زنده از شبکه افق سیما پخش شده و تا اربعین حسینی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است