سریال‌های «قمارباز» و «راه‌های فرعی» از ساترا مجوز گرفتند | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۰۵

سریال‌های «قمارباز» و «راه‌های فرعی» از ساترا مجوز گرفتند

در آخرین نشست شورای پروانه تولید ساترا، محمدرضا شفیعی و حجت قاسم‌زاده‌اصل برای تولید سریال‌های «قمارباز» و «راه‌های فرعی» از ساترا مجوز گرفتند.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی ساترا، در آخرین جلسه شورای صدور مجوز تولید ساترا، چهار طرح ارسال شده به دبیرخانه شورا مورد بررسی قرار گرفتند و طرح‌های «قمارباز» به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و «راه‌های فرعی» به کارگردانی حجت قاسم‌زاده‌اصل تایید شدند.

در ادامه جلسه، طرح «قهوه ترک» به نویسندگی محمدرضا رضایی‌راد و نغمه ثمینی و کارگردانی منیر قیدی که توسط رسانه «فیلم نت» ثبت شده بود، مورد بررسی اعضا قرار گرفت و مقرر شد دو نفر از اعضای شورا در نشست مشورتی با نویسنده و کارگردان، طرح سریال را ارزیابی کنند.

آخرین طرح بررسی شده در جلسه شورا، «بامداد خمار» به نویسندگی محمد داوودی و تهیه‌کنندگی حسن مصطفوی بود که مقرر شد جلسه کارشناسی با نویسنده و تهیه‌کننده برگزار و نتیجه جلسه مشورتی برای شورا ارسال شود.

شورای صدور مجوز تولید به‌عنوان یکی از شوراهای تخصصی ساترا، مسئول صدور مجوز تولید سریال‌ها و برنامه‌ها برای انتشار در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی است و اعضای حقیقی و حقوقی این شورا به صورت منظم هر هفته دو بار تشکیل جلسه و طرح‌های وصول شده به دبیرخانه را مورد بررسی و کارشناسی قرار می‌دهند.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است