فصل دوم «صباگو» با تولید صوتی و تصویری وصیت‌نامه شهدا | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۳

فصل دوم «صباگو» با تولید صوتی و تصویری وصیت‌نامه شهدا

رادیو صبا در فصل دوم از چالش گویندگی «صباگو» به تولید صوتی و تصویری وصیت‌نامه شهدا با اجرای علاقه‌مندان به گویندگی می‌پردازد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، فصل دوم چالش گویندگی «صباگو» با همت رادیو صبا به تولید صوتی و تصویری وصیت‌نامه شهدا با اجرای علاقه‌مندان به گویندگی می‌پردازد. این شبکه رادیویی در فراخوانی دیگر از چالش گویندگی «صباگو» برای علاقه‌مندان به این حوزه فرصتی را فراهم کرده که با ارسال فایل های صوتی به سامانه هدهد رادیو صبا توانایی خود را در این زمینه محک بزند.

ارسال کنندگان بهترین آثار قرار است روزهای سه شنبه و چهارشنبه هشتم و نهم شهریور به صورت حضوری در استودیو شماره یک ساختمان شهدای رادیو با یکدیگر به رقابت بپردازند.

رضا عزتی تهیه کننده «صباگو» در این باره گفت: با به پایان رسیدن فرصت ارسال آثار علاقه‌مندان به گویندگی در ۲۵ مرداد، حدود ۸۰۰ فایل به سامانه هدهد رادیو صبا رسیده که بعد ارزیابی های صورت گرفته از این تعداد حدود ۱۰۰ اثر برای رقابت نهایی برگزیده شدند. برگزیدگان این مرحله قرار است روزهای هشتم و نهم شهریور در حضور داوران و صدا پیشه گان رادیو صبا با خوانش داستانک‌هایی با یکدیگر به رقابت بپردازد و کسانی که بتوانند حداقل دو چراغ سبز از داوران دریافت کنند، می‌توانند به مرحله بعدی مسابقه «صباگو» راه یابند.

وی افزود: کتاب صوتی تولید شده با صدای شرکت کنندگان در قالب برنامه «القصه» از رادیو صبا پخش خواهد شد و داوری این مرحله توسط فریبا باقری، مهبد قناعت پیشه و محمدرضا قلمبر مجریان رادیو انجام می شود.

این تهیه کننده در پایان گفت: برگزیدگان مرحله اول این چالش به خوانش وصیت‌نامه شهدا می پردازند. این وصیت‌نامه ها به‌صورت صوتی و تصویری به تهیه‌کنندگی آزاده شاهرخ مهر تهیه و تولید می شود که در هفته دفاع مقدس از رادیو صبا و شبکه های تلویزیونی پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است