«بازی بزرگ» شروع شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۱۳
با گرامیداشت یاد و خاطره مهرنوش شریعتی؛

«بازی بزرگ» شروع شد

اجرای نمایش «بازی بزرگ» با گرامیداشت مهرنوش شریعتی هنرمند فقید تئاتر عروسکی کشور در مجموعه تئاتر شهر شروع شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، اجرای عمومی نمایش «بازی بزرگ» به کارگردانی زهره بهروزی‌نیا با گرامیداشت مهرنوش شریعتی هنرمند فقید تئاتر عروسکی که چندی پیش بر اثر ابتلا به کرونا دار فانی را وداع گفت، در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر آغاز شد.  

زهره بهروزی‌نیا کارگردان نمایش پس از این اجرا از مهرنوش شریعتی کارگردان، بازی‌دهنده، صداپیشه نمایش عروسکی یاد کرد و در سخنانی گفت: شب بسیار مهم و عجیبی برای تک‌تک اعضای گروه ماست. می‌خواهم اجرای امشب را تقدیم به شخصی کنم که در تمام آثار من حضور داشت و همیشه یاری‌دهنده‌ام بود. مهرنوش شریعتی هنرمندی بود که متاسفانه چندی پیش او را از دست دادیم. مهرنوش شریعتی حتی اگر حضور کاملی در کاری نداشت، اما به نحوی من را حمایت می‌کرد. در واقع نمایش «بازی بزرگ» اولین اجرایی است که مهرنوش در بین ما نیست. روحش شاد و یادش گرامی باد.

آتیه جاوید، فاطیما سرلک، مریم سرمدی، مریم معینی، به‌ناز نادری و هدا ناصح بازیگران این اثر نمایشی هستند که به روایت زندگی چند زن زندانی می پردازد که برای رهایی از بند، تلاش می‌کنند.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به آهنگساز: بهزاد عبدی، طراح صحنه: امیر مشهدی‌عباس، طراح نور: رضا خضرایی، طراح پوستر و بروشور: رضا مهدی‌زاده، بازیگران بخش فیلم: آتیه جاوید، مهدیه رمضان پور، ریتا بادپا، نوازنده سازهای کوبه‌ای: تارا بیرقی، عکاس: مهدی آروم، دستیار کارگردان: هادی بادپا، منشی صحنه: عصمت باپیران، اصلاح فنی دکور: رضا ارجمند خواه، مدیر صحنه: امیرصدرا ‌عیسی‌پور، ساخت تیزر و اقلام تبلیغاتی: جاوید علیپور(پن استودیو)، مشاور تبلیغات: فرزام شکاری و مشاور رسانه: حامد قریب اشاره کرد.

علاقمندان می‌توانند برای تهیه بلیت اثر به صورت حضوری به گیشه تئاتر شهر یا به صورت مجازی به سایت تیوال مراجعه کنند.

نمایش «بازی بزرگ» به  نویسندگی و کارگردانی زهره بهروزی نیا هر شب ساعت ۲۰:۱۵ در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌رود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    110/472/484/000
  • بی‌بدن
    26/214/863/000
  • سال گربه
    18/031/038/500
  • آپاراتچی
    4/245/817/500
  • پرویز خان
    3/263/887/000
  • نوروز
    3/001/113/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/962/112/500
  • آسمان غرب
    2/566/028/000