نمایش عروسکی صرفا برای بچه‌ها نیست/ «شهرک کلیله و دمنه» یک اتفاق جدید در عروسک‌گردانی

علیرضا ناصحیعلیرضا ناصحی بازیگر و کارگردان در گفتگو با خبرنگار تئاتر صبا درباره فعالیت‌های اخیر خود گفت: در حال حاضر مشغول تمرین تئاتری هستم که در آبان ماه روی صحنه می‌رود.

وی درباره حضور در پروژه حمید جبلی بیان کرد: تا جایی که اطلاع دارم این پروژه در مرحله پیش تولید قرار دارد و خود آقای جبلی به عنوان نویسنده یا مدیر پروژه حضور خواهند داشت. صحبت‌هایی برای همکاری مطرح شده است که به محض نهایی شدن اخبار کامل را اعلام و اطلاع خواهم داد. همچنین به تازگی کار من در سریال «مگه تموم عمر چند تا بهاره» به کارگردانی سروش صحت تمام شده که این سریال هم از 5 مهرماه منتشر خواهد شد.

این بازیگر و صداپیشه درباره تجربه حضور در «شهرک کلیله و دمنه» توضیح داد: حضور در «شهرک کلیله و دمنه» خانم مرضیه برومند یکی از بهترین کارهایی بود که تا به حال تجربه کرده‌ام. این سریال یک اتفاق جدید در عروسک گردانی بود. نکته‌ای که می‌خواهم اینجا بیان کنم این است که متاسفانه سوتفاهمی وجود دارد و برخی فکر می‌کنند نمایش یا سریال عروسکی صرفا مختص بچه‌هاست، درصورتی که این‌طور نیست و «شهرک کلیله و دمنه» نیز از همان ابتدا برای بزرگسالان بود. امیدوارم این فرهنگ هرچه زودتر جا بیفتد.

کارگردان نمایش «مایم و پاگانینی» از احتمال حضور در جشنواره نمایش عروسکی تهران-مبارک خبر داد و گفت: یک کار مربوط به خردسال و کودک که دو پرسوناژ دارد و زمان آن حدود 35 دقیقه است برای حضور در جشنواره نمایش عروسکی تهران-مبارک آماده می‌کنم.

علیرضا ناصحی که چندین همکاری با افشین هاشمی در کارنامه خود دارد، درباره حضور نداشتن در سریال «شبکه مخفی زنان» گفت: افشین هاشمی به من لطف داشت و خواست تا در سریال «شبکه مخفی زنان» حضور داشته باشم که متاسفانه به دلیل تداخل با دیگر کارهایم نتوانستم کار دیگری را در کنار او و تیم فوق‌العاده‌اش تجربه کنم.

محمد زکی زاده

بیشتر بخوانید:

بچه‌های تئاتر را سیاهی‌لشگر کرده‌اند/ هرکَس به «جوکر» می‌رود مورد توجه قرار می‌گیرد!

انتهای پیام/