«ماجرا» مخاطبان رادیو صبا را جذب کرده است/ معرفی مشاهیر در قالب برنامه رادیویی | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۹
انسیه شمس اللهی در گفتگو با صبا:

«ماجرا» مخاطبان رادیو صبا را جذب کرده است/ معرفی مشاهیر در قالب برنامه رادیویی

تهیه‌کننده برنامه مستند رادیویی «ماجرا» که در رویداد‌های خاص از شبکه رادیویی صبا پخش می‌شود، از هدف ساخت این برنامه صحبت کرد.

انسیه شمس اللهی تهیه‌کننده برنامه های شبکه رادیویی صبا و نمایش در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، درباره برنامه مستند رادیویی «ماجرا» به تهیه‌کنندگی و نویسندگی خودش که ساعت ۱۴:۳۰ در رویداد‌های خاص و به صورت تک برنامه، روی آنتن شبکه رادیویی صبا می‌رود، عنوان کرد: این مستند رادیویی به شخصیت‌های مهم و شناخته شده علمی، مذهبی، تاریخی، فرهنگی، هنری و هر حوزه‌ای که فردی موثر و تاثیرگذار وجود داشته باشد، می‌پردازد.

او ادامه داد: ایده اولیه برنامه از طرف شبکه بود و می‌خواست برنامه‌ای شخصیت محور برای شناخت بیشتر مشاهیر و شخصیت‌های مهم ساخته شود و من در این امر سهیم بودم و برای این برنامه جزییات و قالب افزودم.

تهیه کننده برنامه رادیویی «شب آرام» از شناخت سوژه برای تولید محتوا در این برنامه گفت: سوژه‌های این برنامه توسط خودم انتخاب می‌شوند و در اکثر زمان‌ها با جستجوی ساده در فضای مجازی آن‌ها را پیدا می کنم و گاهی یکسری سوژه‌ها نیاز به مطالعه و پژوهش دارد که با استفاده از کتاب‌های الکترونیکی سعی می کنم به محتوای درستی برای برنامه برسم. همچنین موضوع برنامه «ماجرا» باید برای مخاطبان شبکه رادیویی صبا خوشایند و سرگرم کننده باشد، زیرا جنس مخاطب در این شبکه رادیویی با دیگر شبکه‌ها متفاوت است و شنونده در این شبکه بیشتر به دنبال موضوعی علمی همراه با سرگرمی است.

شمس اللهی افزود: در این برنامه به سمت حاشیه‌ها و جزییات ریز در زندگی افراد و در یک موضوع کلی به دنبال کوچک‌ترین و دقیق‌ترین مساله‌های زندگی آن‌ها می رویم.

او در پایان هدف از ساخت برنامه «ماجرا» را مطرح کرد و گفت: هدف این برنامه قدم گذاشتن به ناشناخته‌های شخصیت‌های مطرح و نامدار است تا مخاطبان همراه با سرگرمی بتوانند از یک موضوع علمی و فرهنگی استفاده‌ای درست کنند.

برنامه مستند رادیویی «ماجرا» را می شود به صورت آرشیو از اپیکیشن و سایت ایران صدا و یا شبکه رادیویی صبا موج اف.ام ردیف ۱۰۵,۵ مگاهرتز دنبال کرد.

امیرعلی حسینی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است