آغاز اکران آنلاین فیلم‌های کوتاه در دو بسته «پنجره پاییز» و «قصه زندگی» | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۱

آغاز اکران آنلاین فیلم‌های کوتاه در دو بسته «پنجره پاییز» و «قصه زندگی»

دو بسته فیلم کوتاه «پنجره پاییز» و «قصه زندگی» از روز چهارشنبه دوم شهریورماه 1401 در سه پلتفرم به صورت آنلاین اکران می‌شود.

به‌ گزارش صبا به نقل از روابط‌ عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، امور پخش و توزیع انجمن سینمای جوانان ایران به مناسبت آغاز آخرین ماه فصل تابستان، دو بسته فیلم کوتاه «پنجره پاییز» و «قصه زندگی» را برای نمایش آنلاین در پلتفرم‌های هاشور، ودیو و تیوال از چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱ به صورت اشتراکی و فروشی در دسترس مخاطبان فیلم کوتاه قرار خواهد گرفت.

بسته «پنجره پاییز» از چهارشنبه ۲ شهریورماه تا پایان مهرماه ۱۴۰۱ چهار فیلم کوتاه «لیلا» ساخته مجتبی اسپنانی، «بی‌خوابی» ساخته رضا جمالی، «زخم» ساخته سحر نورمنور، «وادیار» ساخته مرجان خسروی را که هر چهار فیلم با محوریت و موضوع دختران تولید شده‌ است، به صورت فروشی در دسترس مخاطبان هر سه پلتفرم قرار می‌دهد.

دو فیلم «لیلا» و «بی‌خوابی» در ژانر درام، «زخم» در ژانر ملودرام و «وادیار» در ژانر حادثه‌ای است که تمامی فیلم‌ها در سال ۱۳۹۹ در انجمن سینمای جوانان تولید شده‌ است.

بسته «قصه زندگی» از تاریخ چهارشنبه ۲ شهریورماه ۱۴۰۱ در بازه زمانی نامحدود، سه فیلم کوتاه «حافظ» ساخته مهدی بوستانی، «صاف صاف» ساخته حمید علیدوستی و «مادری» ساخته زهرا یزدان‌پناه را که همگی این فیلم‌ها با محوریت نگاه به داستان‌های یک زندگی تولید شده‌ است، به صورت اشتراکی، در دسترس مخاطبان هر سه پلتفرم قرار می‌دهد.

تمامی فیلم‌های بسته «قصه زندگی» در ژانر درام هستند و در سال ۱۳۹۹ در انجمن سینمای جوانان تولید شده‌ است.

اکران آنلاین به صورت اشتراکی به این معناست که مخاطبان فیلم کوتاه با داشتن حق اشتراک پلتفرم‌های هاشور، ودیو و تیوال می‌توانند این فیلم‌ها را تماشا کنند و فیلم‌هایی که به صورت فروشی اکران آنلاین می‌شوند، با هزینه ۸ هزار تومان در هر سه این پلتفرم‌ها تماشاست.

امور پخش و توزیع انجمن سینمای جوانان ایران تاکنون ۱۸۱ فیلم کوتاه را که در انجمن سینمای جوانان ایران تولید شده‌ است، به صورت اشتراکی و برخی فروشی در پلتفرم‌های هاشور، ودیو و تیوال اکران آنلاین کرده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است