مدیر تئاتر مولوی: تعطیلی مرکز تئاتر مولوی کذب محض است | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۱
صبا پیگیری کرد؛

مدیر تئاتر مولوی: تعطیلی مرکز تئاتر مولوی کذب محض است

امیرحسین حریری مدیر مرکز تئاتر مولوی تعطیلی این مرکز تئاتری که ویژه دانشجویان است، تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار تئاتر صبا، پیرو نظری که در بخش دیوار تئاتر سایت فروش بلیت تیوال به نقل از برنامه رادیویی «پرانتز خبر» رادیو نمایش درج شد و از تعطیلی قریب الوقوع مرکز تئاتر مولوی خبر می‌داد، با امیرحسین حریری مدیر مرکز تئاتر مولوی گفتگویی ترتیب دادیم تا پیگیر صحت و سقم این خبر شویم.

امیرحسین حریری در گفتگو با خبرنگار صبا در پاسخ به این خبر گفت: تعطیلی مرکز تئاتر مولوی کذب محض است و این اخبار از جانب کسانی منتشر می‌شود که بنا به دلایل مختلف که از جمله آنها تعداد بالای تقاضای اجرا برای مرکز تئاتر مولوی است و به ۵۰۰ درخواست اجرا در سال می‌رسد، امکان اجرا نمی‌یابند.

کارگردان نمایش «سین گاف» خاطرنشان کرد: تالار مولوی طبق برنامه ریزی و اولویت هایی که در نظر دارد، اجراهای نمایشی خود را عرضه داشته و همه روزه میزبان علاقمندان هنرهای نمایشی است.

او افزود: همه مسئولیت بخش تئاتر دانشگاهی به تنهایی روی دوش مرکز تئاتر مولوی است در صورتی که دانشگاه های دیگری همچون دانشگاه هنر تهران و دیگر دانشگاه ها باید به این جرگه اضافه شوند و این بار میان همه مراکز دانشگاهی تقسیم شود. مرکز تئاتر مولوی در بهترین حالت توانایی روی صحنه بردن حدود ۳۰ نمایش در سال را دارد. همچنین، باید به تعهداتش در قبال جشنواره هایی همانند جشنواره تئاتر دانشگاهی و … که اجراهای آنها در این مرکز اجرا می‌شود پایبند بماند.

این کارگردان تئاتر در سخنان پایانی اذعان کرد: تئاتر دانشگاهی از نداشتن امکانات سخت افزاری مناسب رنج می‌برد و نداشتن مرکزی دیگر برای اجراهای دانشگاهی آسیب زا است.

فرزاد جمشیددانایی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است