همکاری محسنی‌نسب و بهنوش بختیاری/ «نمایش کودکانه به سبک ایتالیایی» بازیگر ایتالیایی خواهد داشت | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۳

همکاری محسنی‌نسب و بهنوش بختیاری/ «نمایش کودکانه به سبک ایتالیایی» بازیگر ایتالیایی خواهد داشت

محسن محسنی‌نسب از جزئیات کارهای جدیدش با عناوین فیلم کوتاه و فیلم سینمایی خبر داد.

محسن محسنی نسببه گزارش خبرنگار سینمایی صبا٬ محسن محسنی‌نسب کارگردان٬ تهیه‌کننده و فیلمنامه‌نویس که به‌تازگی تهیه‌کنندگی فیلم سینمایی «نمایش کودکانه به سبک ایتالیایی» را به کارگردانی و نویسندگی صالح دلدم برعهده گرفته است٬ اکنون نیز در فیلم کوتاه جدیدی با نام «تنگ ماهی» به کارگردانی مشترک بهنوش بختیاری و امیرحسین امین‌مطلق به عنوان تهیه‌کننده حضور دارد.

پس از پیگیری‌هایی که صورت گرفت محسن محسنی‌نسب در گفتگو با خبرنگار صبا در راستای تکمیل اطلاعات داده شده٬ توضیح داد: خانم بهنوش بختیاری تصمیم دارد به عنوان کارگردان به فعالیت‌های هنری خود ادامه دهد و خوب است برای شروع کار و فعالیت به عنوان یک کارگردان باید از ساخت فیلم‌های کوتاه شروع کرد و این شد که خانم بختیاری برای ساخت این فیلم کوتاه اقدام کرد و تهیه‌کنندگی فیلمنامه این کار را به بنده پیشنهاد داد و من هم پذیرفتم و به همین دلیل برای تولید این فیلم کوتاه درخواست پروانه ساخت دادم.

او درباره موضوع این فیلم کوتاه عنوان کرد: محوریت داستان این فیلم درباره فضاهای مجازی و تاثیر آن بر زندگی جوانان است که خیلی به صورت مختصر نوشته شده است. شخصیت اصلی این فیلم یک دختر جوانی است که تحت تاثیر ماجراها و جریان هایی که فضای مجازی برای او ایجاد می‌کند٬ قرار می گیرد.

محسنی‌نسب درباره فیلم «نمایش کودکانه به سبک ایتالیایی» که به تازگی موفق به دریافت پروانه ساخت شده است نیز اظهار کرد: فیلم «نمایش کودکانه به سبک ایتالیایی» در ژانر کودک و نوجوان قرار دارد. در حال حاضر نیز این فیلم در مرحله پیش‌تولید به‌ سر می‌برد و قصد داریم تا فیلمبرداری این فیلم را هم در ایران و هم در ایتالیا به عمل برسانی.٬ همچنین برای انتخاب نقش‌های اصلی کودک٬ فراخوانی را منتشر کردیم. اکنون نیر منتظر هستیم تا کارهای مربوط به ایتالیا انجام شود زیرا این فیلم٬ اثری مشترک میان ایران و ایتالیا است و به همین دلیل با یک شریک ایتالیایی مشغول همکاری هستیم و در این مسیر نیز تصمیم داریم تا از بازیگران ایتالیایی و در کنار آن از یک بازیگر ایرانی به عنوان نقش اصلی استفاده کنیم.

وی در پایان درباره موضوع این فیلم گفت: موضوع این فیلمنامه درباره یک سری از بچه‌هایی است که درگیر ساخت یک فیلم سینمایی می‌شوند و در مسیر تولید آن فیلم با داستان‌ها و مسائل فانتزی نظیر نقش‌های خیالی فیلم و سریال‌هایی که کاراکترهای کودک این فیلم با آن‌ها آشنایی دارند٬ روبه‌رو می‌شوند و در کل می‌توان گفت که این فیلم یک کار کودکانه و فانتزی است و همانطور که قبل‌تر گفتم برای ساخت این فیلم٬ ایجاد یک پیوند میان کودکان ایران و ایتالیا را در نظر داریم.

پریسا مقیلان

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است