مجید اکبرشاهی رییس «مرکز سیمرغ» سیما شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۱

مجید اکبرشاهی رییس «مرکز سیمرغ» سیما شد

مجید اکبرشاهی طی حکم معاون سیما رییس «مرکز سیمرغ» شد.

به گزارش صبا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، محسن برمهانی معاون سیما در حکمی ماموریت تأسیس و ریاست «مرکز سیمرغ» را به مجید اکبرشاهی سپرد.

در حکم معاون سیما خطاب به مجید اکبرشاهى بر افزایش توان تولیدی رسانه ملی در گونه هاى (ژانرهای) متنوع و مغفول نمایشی از جمله مجموعه‌های سیتکام و تله‌تئاتر، برنامه‌ریزی، طراحی و اجرای فرآیند لازم برای به خروجی رساندن برنامه‌های غیرنمایشی طراحی شده در قرارگاه طراحی، تاکید شده است.

همچنین گردآوری توان‌های متنوع و پراکنده برای حرکت همدلانه و هم افزا به سمت قله‌های فرهنگ و شناسایی، رتبه‌بندی و تعامل با گروه‌های کوچک و بزرگ تولید در خارج و داخل سازمان و تلاش برای گسترش ظرفیت‌های عملیاتی رسانه ملی از دیگر وظایف مرکز تازه تاسیس سیمرغ است که باید محقق شود.

مجید اکبرشاهى هم اکنون مدیر عامل موسسه تصویر شهر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است و پیش تر مدیر گروه فیلم و سریال مرکز سیما فیلم بوده و همچنین سابقه مدیریت گروه اجتماعى شبکه پنج، مدیریت گروه مستند شبکه افق، معاونت تولید سینمای جوان و سرپرستی تولید روایت فتح و نیز تجربه مستندسازى و برنامه سازى تلویزیونی را در کارنامه کارى خود دارد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است