«قهرمان شو» در رادیو ورزش/ جشنواره «صدای ورزش» به دور دوم می‌رسد | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۸
مدیر گروه علوم ورزشی شبكه رادیویی ورزش اعلام کرد؛

«قهرمان شو» در رادیو ورزش/ جشنواره «صدای ورزش» به دور دوم می‌رسد

نشست مسئولان ورزش دانش‌آموزی با مدیر گروه شبكه رادیویی ورزش برگزار شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو ورزش، طی نشستی که با حضور مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران، رییس فدراسیون ورزش‌های دانش‌آموزی و معاونین تربیت بدنی و سلامت اداره‌‌های کل استان تهران و با هدف برگزاری مسابقات ورزشی دانش‌آموزان کشور در اداره آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد، محمدرضا خاکپور مدیر گروه علوم ورزشی شبکه رادیویی ورزش ضمن حضور در این جلسه به تشریح ظرفیت‌های این شبکه رادیویی پرداخت.

خاکپور عنوان کرد: استعدادیابی ورزشی از جمله موضوعات مغفول ورزش کشور است. رادیو ورزش به عنوان یک رسانه ملی با حضور و همراهی در کنار ورزش دانش‌آموزی باعث درخشش فرزندان این مرز و بوم شده است.

او ادامه داد: مسابقات ورزشی دانش‌آموزان در سراسر کشور مکانی برای شناخت استعدادهای ورزشی خواهد بود. این شبکه هم با پوشش رویدادهای مربوط به دانش‌آموزان، سهم خود را در ایجاد امید و انگیزه ایفا می‌کند.

مدیر گروه علوم ورزشی رادیو ورزش خاطرنشان کرد: «قهرمان شو» از جمله برنامه‌هایی است که به معرفی نوجوانان قهرمان و پوشش مسابقات دانش آموزی می‌پردازد. این برنامه مدتی است در جدول پخش رادیو ورزش قرار گرفته و بخش‌های مختلفی را برای نوجوانان ورزشکار به همراه دارد.

او ادامه داد: علاوه بر این برنامه، برگزاری جشنواره ملی «صدای ورزش» برای اولین بار در کشور فرصت خوبی را برای همکاری و تعامل هر چه بهتر رادیو ورزش با فدراسیون ورزش‌های دانش‌آموزی رقم زد. در این جشنواره بیش از چند صد اثر از دانش‌آموزان سراسر کشور در بخش مردمی و گزارشگری به دبیرخانه جشنواره ارسال شد. البته در حال تشکیل یک کارگروه و یک دبیرخانه دائمی برای جشنواره هستیم تا مقدمات برگزاری دومین جشنواره را برای سال آتی فراهم کنیم.

حسین بابویی رییس فدراسیون ورزش‌های دانش‌آموزی نیز طی یادداشتی ضمن ابراز خرسندی از همکاری با رادیو ورزش یادآور شد: نگاه صحیح و عدالت‌مندانه مدیر این شبکه به تمامی بخش‌های ورزش کشور، به ویژه ورزش دانش‌آموزی قابل تقدیر است. در این بین نقش و اثر مدیر گروه علوم ورزشی نیز در جایگاهی که این رادیو در نگاه خانواده بزرگ ورزش کشور دارد، بی‌بدیل است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    100/867/118/000
  • بی‌بدن
    22/358/841/000
  • سال گربه
    10/639/228/500
  • آپاراتچی
    3/809/166/500
  • پرویز خان
    3/135/337/000
  • نوروز
    2/746/203/000
  • ایلیا جستجوی قهرمان
    2/310/894/500
  • آسمان غرب
    2/022/378/500