چهاردهمین جلسه پاتوق فیلم کوتاه و نقد و بررسی چهار فیلم | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۳۶

چهاردهمین جلسه پاتوق فیلم کوتاه و نقد و بررسی چهار فیلم

فیلم‌های کوتاه «بیداری»، «لیلا»، «مصائب خرده‌کاراکترهای جامانده» و «تابوت» در چهاردهمین جلسه از فصل هفتم پاتوق فیلم کوتاه، اکران، تحلیل و نقد می‌شوند.

به‌ گزارش صبا به نقل از روابط‌‌‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، چهاردهمین جلسه از هفتمین فصل پاتوق فیلم کوتاه، روز دوشنبه ۷ شهریور ماه، با نمایش ۴ فیلم کوتاه برگزار می‌شود. 

در چهاردهمین جلسه از فصل هفتم پاتوق فیلم‌های‌ کوتاه «بیداری» به‌ کارگردانی امیر صرافها، «لیلا» به‌ نویسندگی و کارگردانی مجتبی اسپنانی، «مصائب خرده‌کاراکترهای جامانده» به‌ نویسندگی و کارگردانی نیما مظاهری و «تابوت» به‌کارگردانی اکبر زارع به نمایش درخواهند آمد.

 امیررضا مافی، به‌عنوان کارشناس ویژه جلسه چهاردهم، پس از اکران آثار با کارگردانان فیلم‌های به نمایش درآمده به گفتگو نشسته و آثار را مورد تحلیل و بررسی تخصصی قرار خواهد داد و اجرای برنامه را محیا ساعدی برعهده دارد.

فیلم کوتاه «بیداری» به‌کارگردانی امیر صرافها و نویسندگی بهار کاتوزی، در ژانر «ملودرام»، به‌ تهیه‌کنندگی سینا سعیدیان ساخته شده است.

مجتبی اسپنانی «لیلا» را در ژانر «دفاع مقدس» نویسندگی و کارگردانی کرده و تهیه‌کنندگی این اثر را نیز به طور مشترک با انجمن سینمای جوانان ایران برعهده داشته است.

«مصائب خرده‌کاراکترهای جامانده» به‌ نویسندگی و کارگردانی نیما مظاهری، اثری در ژانر «فانتزی»، به‌ تهیه‌کنندگی مشترک رضا دوستی و نیما مظاهری تولید شده است.

نویسندگی و کارگردانی «تابوت» را نیز اکبر زارع در ژانر «کمدی» برعهده داشته و این اثر به‌ تهیه‌کنندگی مشترک اکبر زارع و انجمن سینمای جوانان ایران ساخته شده است.

چهاردهمین جلسه فصل هفتم پاتوق فیلم کوتاه به همت انجمن سینمای جوانان ایران، دوشنبه‌ ۷ شهریور ماه ساعت ۱۵ در سالن شماره ۶ پردیس سینمایی چارسو، برگزار می‌‌شود و حضور برای تمامی علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است