دولت در تلاش است مرجعیت را به وزارت ارشاد برگرداند | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۹
معاون فرهنگی ارشاد عنوان کرد:

دولت در تلاش است مرجعیت را به وزارت ارشاد برگرداند

معاون فرهنگی ارشاد گفت که دولت سعی دارد مرجعیت فرهنگی را در بخش‌های مختلف فرهنگی و هنری به وزارت فرهنگ و ارشاد بازگرداند.

به گزارش صبا به نقل از شبکه رادیویی ایران، یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برنامه «دولت و مردم» رادیو ایران به فعالیت های دولت در یک سال اخیر پرداخت و گفت: زمانی که دولت سیزدهم سکان و هدایت بخش اجرایی کشور را برعهده گرفت، بخش های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی دارای ثبات مشخصی نبودند.

وی در ادامه با بیان اینکه دولت در طول یک سال گذشته تلاش کرده است در تمامی بخش های کشور ثبات به وجود آورد، تصریح کرد: هر چند غلبه بر مشکلات زمانی طولانی می خواهد اما مسیری که دولت در پیش گرفته، امیدواری ها را برای رفع این مشکلات بیشتر کرده است.

معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره مهم ترین چالش دولت توضیح داد: در سال های گذشته وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرجعیت کامل را در حوزه های فرهنگی از دست داده و صرفا ارائه کننده خدمات و مجوزهای فعالیت های فرهنگی بود.

احمدوند در پایان خاطرنشان کرد: دولت در تلاش است این مرجعیت فرهنگی را در بخش ها و حوزه های مختلف هنری نظیر سینما، کتاب و نشر، آثار نمایشی به وزارت فرهنگ و ارشاد بازگرداند.

ویژه‌برنامه «دولت و مردم» ۲ تا ۸ شهریور ساعت ۱۱:۱۵ به تهیه کنندگی حسین معصومی و اجرای آرش احمدی از رادیو ایران پخش می شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است