ملاک یک سریال خوب،متن خوب است، نه فضای آن | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۰
حمید رضا پگاه بازیگر مجموعه«گیله وا»:

ملاک یک سریال خوب،متن خوب است، نه فضای آن

کار بد چه در بیابان کار شود، چه در آپارتمان ،یک کار بد است. ملاک برای داشتن یک سریال خوب که بیننده را پای تلویزیون نگه دارد ، متن خوب است نه فضای آن.

حمید رضا پگاه بازیگر تلویزیون و سینما درباره حضورش در مجموعه «گیله وا» به صبا گفت: این سریال تاریخ معاصر ایران را در زمان میرزا کوچک خان روایت می کند. نقش یکی از یاران میرزا کوچک خان را بازی می کنم . 
وی ادامه داد: وقتی فیلمنامه این مجموعه را خواندم ، احساس کردم قابلیت یک سریال خوب را دارد .نقشی را که به من پیش دادند را دوست داشتم .برای همین تصمیم گرفتم بازی در این کار را قبول کنم. بیش از ۶۰ در صد از تصویربرداری این کار به پایان رسیده است. 
پگاه درباره کم کاریش در تلویزیون نیز توضیح داد: در این مدت پیشنهاد های خوبی  به من داده نمی شد و بستر کارها را دوست نداشتم.اینکه می گویند باید کارها از فضای آپارتمانی بیرون بیاید از اساس حرف بیهوده ای است . کار بد چه در بیابان کار شود، چه در آپارتمان ،یک کار بد است . ملاک برای داشتن یک سریال خوب که بیننده را پای تلویزیون نگه دارد ، متن خوب است نه فضای آن. باید شرایط برای داشتن کار خوب مهیا شود . 
حمیدرضا پگاه بازی در سریال هایی مانند: « آوای باران»،« آخرین گناه»‌،« تفنگ سرپر»‌،« با من بمان»‌ و «ضلع ششم»‌ را در کارنامه کاری خود دارد.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است