پخش مجدد تله تئاتر ها از تلویزیون یک نقطه قوت است | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۳
آزیتا حاجیان:

پخش مجدد تله تئاتر ها از تلویزیون یک نقطه قوت است

پخش مجدد تله تئاتر ها یک نقطه قوت است. چون آثاری که در دهه های قبل تولید شدند بسیار ارزنده بودند و مردم را با ادبیات دراماتیک جهان آشنا می کردند.

آزیتا حاجیان بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر درباره حضورش در سریال «سایبان» به صبا گفت: فعلا اجازه ندارم درباره نقشی که قرار است در این سریال بازی کنم حرفی بزنم . وقتی فیلمنامه این مجموعه را خواندم خوشم آمد.چون برادران محمودی را می شناختم و کارهای قبلی آنها را دوست داشتم، قبول کردم در این مجموعه بازی کنم. 
حاجیان درباره وضعیت تلویزیون توضیح داد: این روز ها به خاطر دغدغه ها و مسائلی که دارم نمی توانم تلویزیون را نگاه کنم تا بخواهم درباره تولیدات سیما نظری بدهم . نمی توانم نگاه کارشناسانه ای داشته باشم ،چون مسوولیتی ندارم واین نگاه کارشناسانه را باید مسوولان ذیربط به تولیدات داشته باشند.  
وی ادامه داد: اگر بخواهم به عنوان بازیگر درباره سریال ها و بازی ها نظر بدهم . این روا نیست که بگویم بازی فردی دراین سریال را پسندیدم یا بازی این بازیگر خوب بود، اما درباب بازی ها باید درباره ممانعت ها در تلویزیون صحبت کنیم. وقتی سریال ها خارج از چارچوب تلویزیون ساخته می شود. شاهد بازی هایی متفاوتی از بازیگر ها هستیم . این ممانعت ها باعث می شود بازیگر نتواند آنچه که باید و شاید را که درچنته دارد را رو کند.
وی درباره پخش مجدد تله تئاترها در تلویزیون گفت: پخش مجدد تله تئاتر ها  یک نقطه قوت است. چون آثاری که در دهه های قبل تولید شدند بسیار ارزنده بودند و مردم را با ادبیات دراماتیک جهان آشنا می کردند.   بازیگر سریال «سایبان» درباره کم کاریش در عرصه تئاتر توضیح داد: این مدت به نمایشنامه ای که دوست داشته باشم و خودم را منوط به بازی کردن به آن بدانم برنخوردم . بیشتر کارگردان های جوان هستند که آنها را نمی شناسم . یک رسم بدی در تئاتر باب شده که یک ماه تمرین می کنند و روی صحنه می روند. این روند با آنچه که من در دانشگاه خوانده ام و سال ها در تئاتر کار کرده ام مغایرت دارد.
آزیتا حاجیان بازی در سریال هایی مانند: «کیمیا»‌،« آینه های نشکن»‌« تا ثریا»‌،«سفر سبز»،‌»امام علی» و «آوای فاخته» را در کارنامه کاری خود دارد. 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است