اولین حضور جهانی «زندگی و زندگی» در جشنواره بوسان | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۰

اولین حضور جهانی «زندگی و زندگی» در جشنواره بوسان

فیلم سینمایی «زندگی و زندگی» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی قوی‌تن به بخش رقابتی بیست‌و‌هفتمین جشنواره فیلم بوسان کره جنوبی راه یافت.

به گزارش خبرنگار سینمایی صبا٬ فیلم سینمایی «زندگی و زندگی» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی قوی‌تن که پخش آن از اواسط بهار سال جاری شروع شده بود٬ اکنون به بخش رقابتی جیسئوک بیست‌و‌هفتمین دوره جشنواره فیلم بوسان کره جنوبی راه یافت؛ این اتفاق اولین حضور جهانی فیلم جدید علی قوی‌تن در عرصه بین‌المللی است.

فستیوال فیلم بوسان به‌ عنوان نخستین جشنواره بین‌المللی کره جنوبی که از سال ۱۹۹۶ تا کنون هر سال برگزار می‌شود٬ یکی از جشنواره‌های معتبر جهان است که هر ساله ۵ الی ۱۴ اکتبر برابر با ۱۳ تا ۲۲ مهرماه در این کشور برگزار می‌شود. همچنین این جشنواره یکی از ۲۲ جشنواره مورد تایید انجمن تهیه‌کنندگان جهانی فیلم  FIAPF به حساب می‌آید.

این فیلم در کنار فیلم‌های دیگری چون «تغییر» ساخته یالکین تویچیف از ازبکستان، «دسامبر» به کارگردانی آنشال کاهوان از ژاپن، «دِرب» ساخته هادی محقق از ایران، «داستان‌گو» به کارگردانی آنانت نارایان ماهدوان از هند، «هفده نفر» ساخته پریتوی کانانور از هند، «شش شخصیت» ساخته ام. ال. باندوانوف دِواکولا از تایلند، «یک بال و یک دعا» به کارگردانی لی کوانگوک از کره جنوبی به رقابت می‌پردازد.

فیلم سینمایی «زندگی و زندگی» داستان معلمی را روایت می‌کند که برای پیدا کردن سه نفر از دانش‌آموزان خود سفری را در پیش می‌گیرد.

هدا مقدم‌منش و مهربان درویش‌زاده از بازیگران اصلی و یوسف احمدی، زینب علاییان، هادی هاشمی، روح اله صرافیان، حنا جعفری، امیرعلی رحیمی، فرشته همیار، ضحی چراغی، صدرا خرم آبادی، آرمین کربلایی، حوریا رجایی، امینه مسعودی و عباس درویش زاده از دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

پخش بین‌الملل این فیلم سینمایی برعهده موسسه هنر هفتم به مدیریت علیرضا شاهرخی است.

پریسا مقیلان

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است