افتتاح سومین جایزه «عکس پنج» همزمان با روز ملی سینما | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۰

افتتاح سومین جایزه «عکس پنج» همزمان با روز ملی سینما

مهدی شادی زاده از همکاری مجدد سومین دوره جشنواره جایزه بین المللی «عکس پنج» با موزه هنرهای معاصر تهران خبر داد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی جشنواره، مهدی شادی زاده دبیر و موسس جشنواره جایزه بین‌المللی «عکس پنج» درباره افتتاح سومین دوره این رویداد گفت: قرار است ۲۱ شهریور ماه همزمان با روز ملی سینما مراسمی داشته باشیم که این مراسم شامل افتتاحیه سومین دوره جشنواره «عکس پنج»، اکران مستند از عکاسان برتر جهان و نشست نقد و بررسی است.

دبیر جشنواره بین المللی «عکس پنج» در ادامه بیان کرد: ما هر سال با همکاری موزه هنرهای معاصر تهران در سینماتک این مراسم را برگزار می کنیم که هدف آن ارتقای سطح عکاسی است. همچنین امسال انتشارات حرفه هنرمند، سفارت ژاپن و تهران فوکا با این جشنواره در این مراسم همکاری می کنند.

وی افزود: در افتتاحیه این جشنواره، مراسم ویژه ای داریم که با حضور اهالی فرهنگ و هنر برگزار می شود و بعد از افتتاحیه سه مستند از الیوت ارویت، ویوین مایر و الک سوث نمایش داده می شود و بعد از هر نمایش نشست نقد و بررسی آن برگزار می شود.

این مستندساز در پایان گفت: قرار است قبل از افتتاحیه، اکران ویژه‌ای داشته باشیم که این اکران روز یکشنبه ۱۲ شهریور ماه سال جاری با مستند رابرت فرانک انجام می‌شود و در نشست نقد و بررسی، من، شهرام کریمی و فرانک آرتا به بررسی این مستند می پردازیم.

عوامل این جشنواره عبارتند از مهدی شادی زاده دبیر و موسس، علیرضا شادی زاده دبیر و موسس، سیمین بایرامی مدیر هنری و غزاله سعادتی مدیر روابط عمومی.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است