معرفی دبیر کمیته روابط عمومی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۳

معرفی دبیر کمیته روابط عمومی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان

اعضای هیات مدیره انجمن نویسندگان کودک و نوجوان زهره مسکنی را به‌ عنوان دبیر کمیته روابط عمومی این انجمن انتخاب کردند.

به گزارش صبا، اعضای بیست‌وپنجمین هیات مدیره‌ انجمن نویسندگان کودک و نوجوان در نخستین جلسات دوره جدید، زهره مسکنی را به‌ عنوان دبیر کمیته روابط عمومی این انجمن انتخاب کردند. راه‌اندازی کمیته‌های مختلف به منظور انجام اقدامات مفید و مؤثر در راستای اهداف انجمن از سیاست‌های هیات مدیره جدید این نهاد ادبیات کودک و نوجوان است.

در حکم انتصاب زهره مسکنی به عنوان دبیر کمیته روابط عمومی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان به امضای عباس جهانگیریان رییس هیات مدیره این انجمن آمده است: «نظر به تخصص، توانمندی و تجربه‌های ارزشمند شما در حوزه رسانه و اطلاع‌رسانی، بر اساس پیشنهاد دبیر انجمن و تصویب هیات مدیره، به موجب این حکم به سمت دبیر کمیته روابط عمومی منصوب می‌شوید…»

در این جلسه علاوه بر رییس، سایر اعضای هیات مدیره انجمن نویسندگان کودک و نوجوان ازجمله مهدی حجوانی، معصومه انصاریان، مرجان فولادوند، سیدعلی کاشفی‌خوانساری، شهلا انتظاریان، سولماز خواجه‌وند و مناف یحیی‌پور از بازرسان دوره جدید انجمن حضور داشتند.

زهره مسکنی نویسنده، شاعر و روزنامه‌نگار ایرانی است که طی دوره بیست‌وچهارم انجمن نویسندگان کودک و نوجوان نیز به عنوان دبیر کمیته روابط عمومی مسئولیت امور رسانه‌ای این انجمن را برعهده داشت.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است