بازیگران محلی «فرش خاک» انتخاب شدند/ امید به اکران خوب «درخت خاموش» | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۴
علی نوری اسکویی در گفتگو با صبا:

بازیگران محلی «فرش خاک» انتخاب شدند/ امید به اکران خوب «درخت خاموش»

علی نوری اسکویی تهیه‌کننده فیلم «فرش خاک» درباره وضعیت تولید این فیلم و اکران فیلم «درخت خاموش» صحبت کرد.

علی نوری اسکویی تهیه‌کننده فیلم «فرش خاک» که پروانه ساخت خود را در اسفند ۱۴۰۰ دریافت کرده است، درباره روند این فیلم توضیح داد: بخشی از کار ازجمله دیدن و انتخاب تعدادی از بازیگران محلی انجام شده است و در تدارک کارهای لازم هستیم و چون فیلمبرداری «فرش خاک» در جنوب کشور خواهد بود، به امیدخدا با خنک شدن هوا برای فیلمبرداری به جنوب رفته و کار را کلید می زنیم.

تهیه‌کننده «فرش خاک» با اعلام امیدواری از به دست آوردن کمک‌های مالی برای این فیلم بیان کرد: همان طور که عرض کردم در پاییز و زمانی که هوا خنک‌تر شود برای فیلمبرداری به جنوب می‌رویم و امیدوارم در این زمان باقی مانده بتوانیم کمک‌های مالی جدیدی به دست بیاوریم تا برای شخصیت‌های بزرگسال فیلم، از بازیگران حرفه‌ای و شناخته شده استفاده کنیم تا به این ترتیب بتوانیم گیشه مناسبی داشته باشیم.

وی درباره داستان این فیلم توضیح داد: «فرش خاک» مانند کارهای دیگر آقای نجفی، درباره کودکان و نوجوانان است و فضای طنز دارد. این فیلم ماجرای یک سری اتفاقات است که در جزیره هرمز و بین تعدادی از بچه‌ها رخ می‌دهد، بچه‌هایی که باید در زمان محدود به دنبال تعدادی مروارید باشند.

اسکویی که تهیه‌کنندگی فیلم «درخت خاموش» را برعهده دارد، در پایان درباره اکران این فیلم در ایران گفت: به امیدخدا اکران «درخت خاموش» از چهارشنبه ۱۶ شهریور در سینماهای گروه هنروتجربه شروع شده است و امیدواریم با تدابیری که اندیشیده شده است، بتوانیم اکران خوبی داشته باشیم.

«درخت خاموش» درباره زندگی نویسنده‌ای به نام حیاتی است که در نگارش داستان جدیدش شدیدا دچار درماندگی شده است و همزمان در زندگی خانوادگی دچار مشکلات فراوانی شده که او را در مرز جدایی از همسرش قرار داده است، اما کنکاش او در زندگی گذشته پدرش و درخت گردوی خانه پدری او که راز مهمی را در خود دارد، مسیر زندگی حیاتی را دگرگون می‌کند.

عوامل اصلی فیلم سینمایی «درخت خاموش» عبارتند از کارگردان: فایسال سویسال، تهیه‌کننده و مدیر هنری: علی نوری اسکویی، بازیگران: سردار اورچین، سزین آکباش اوغلو، مرت یاووزکان و کوبرا کیپ، تدوین: مصطفی خرقه پوش، صداگذاری: محسن روشن و محمد جواهری زاده، موسیقی: پیام آزادی، مدیر فیلم‌برداری: ودات اوزدمیر، طراحی و اصلاح رنگ: هوتن حق شناس، جلوه‌های ویژه: یاسین الله دادیان، مدیر تولید: پروانه زبان‌فهم، روابط عمومی: زهرا نجفی.

بیشتر بخوانید:

«درخت خاموش» در ادامه فیلم‌های کوتاهم است/ هنوز دوست دارم فیلم کوتاه بسازم

محمد زکی زاده

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    106/687/994/000
  • بی‌بدن
    24/696/617/000
  • سال گربه
    14/906/783/500
  • آپاراتچی
    4/116/967/500
  • پرویز خان
    3/218/197/000
  • نوروز
    2/940/108/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/833/522/500
  • آسمان غرب
    2/405/678/000