مرور خاطرات تابستان ۱۴۰۱ در «تابستان خنک»/ مردم خاطره می‌گویند | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۷

مرور خاطرات تابستان ۱۴۰۱ در «تابستان خنک»/ مردم خاطره می‌گویند

ویژه‌برنامه «تابستان خنک» رادیو صبا با موضوع تابستانی که گذشت به مرور خاطرات تابستان ۱۴۰۱ می‌پردازد.

به گزارش صبا به نقل از  روابط عمومی رادیو صبا، ویژه‌برنامه رادیویی «تابستان خنک» به تهیه‌کنندگی سجاد کلبادی‌نژاد و با اجرای مهسا ایرانیان روز پنجشنبه ۱۷ شهریورماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۹:۴۵ و از رادیو صبا با مرور خاطرات تابستان ۱۴۰۱ پخش خواهد شد.

این برنامه با شعار «با تابستان خنک نیازی به کولر ندارید» در قالب یک مجله رادیویی شب‌های آخر هفته برای مخاطبان پخش می‌شود.

سجاد کلبادی‌نژاد تهیه کننده این برنامه توضیح داد: «تابستان خنک» برنامه‌ای است که با حال و هوای تابستان که با بخش‌های مختلف «پشه‌بند»، «میوه‌ها»، «گزارش مشاغل»، «ننه گرما» و «کارشناسی» در شب‌های گرم تابستان تقدیم مخاطبان می‌شود. در آیتم «پشه بند» حامد پارسا خاطرات سفرهای تابستانی با شوهر عمه‌اش را در قالب استندآپ کمدی برای مخاطبان بازگو می‌کند. همچنین حامد شاهی در آیتم «میوه ها» به شوخی و در فضایی شاد میوه‌های تابستانی را به مخاطبان معرفی می‌کند. گزارشگر این برنامه آتناسادات محمد‌پناه در گفتگویی مردمی به معرفی شغل‌های تابستانی و فصلی مانند تعمیر کولر، بستنی فروشی و… می‌پردازد.

وی افزود: در آیتم «ننه سرما» با اجرای مژگان واعظیان با شوخی به متون ادبی متناسب به موضوع این برنامه می‌پردازیم. همچنین در بخش کارشناسی شهرام شجاعی به معرفی و دستور پخت غذاهای تابستانی می‌پردازد و محمد مقنی‌باشی جاهای دیدنی ایران که در فصل تابستان می‌توان به آنجا سفر کرد را به مخاطبان معرفی می‌کند.

تهیه کننده تابستان خنک در پایان درباره موضوعات این برنامه گفت: این برنامه با موضوعات تابستانی مثل گرمای هوا، میوه‌های تابستانی، نوشیدنی‌های خنک و… تقدیم مخاطبان شده است و با توجه به روزهای پایانی فصل تابستان پنجشنبه ۱۷ شهریورماه ۱۴۰۱ این برنامه با موضوع تابستانی که گذشت تقدیم مخاطبان می‌شود. از مخاطبان می‌خواهیم که از خاطرات خود در تابستان ۱۴۰۱ برای ما بگویند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است