پشتوانه سینمای ایران مخاطبان هستند/ برای دیدن جمشید هاشم‌پور دزدکی به سینما می‌رفتم | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۰۵
در اولین اکران مردمی «شین» عنوان شد؛

پشتوانه سینمای ایران مخاطبان هستند/ برای دیدن جمشید هاشم‌پور دزدکی به سینما می‌رفتم

اولین اکران مردمی فیلم سینمایی «شین» در پردیس سینمایی مگامال برگزار شد.

به گزارش صبا به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، اولین اکران مردمی فیلم سینمایی «شین» با حضور شهاب حسینی، جمشید هاشم‌پور، افسانه ناصری و حسین عابدینی و میثم کزازی در پردیس سینمایی مگامال برگزار شد و نمایش فیلم نیز در یک سانس اصلی و دو سانس فوق‌العاده صورت گرفت.

جمشید هاشم‌پور پیش از نمایش این فیلم سینمایی در سالن اصلی و پس از اینکه با تشویق تماشاگران روبه‌رو شد گفت: این لطف و محبت شماست که باعث می‌شود خدمتگزاران شما باشیم.  پشتوانه سینمای ایران شما هستید نه ما و تا شما نباشید ما بازیگران هم نیستیم.

در ادامه شهاب حسینی پس از تشکر از مخاطبان برای حضور در سالن‌های سینما برای تماشای فیلم‌ عنوان کرد: مهمترین انگیزه همه ما که کار می‌کنیم تماشاگران هستند. حتی اگر بهترین فیلم‌ها را هم بسازیم، اگر مخاطبی نباشد که آن را ببینید یا اشتباهاتمان را گوشزد کند، هیچ ارزشی ندارد.

وی در ادامه درباره دلیل همکاری‌اش با کارگردان‌های جوان گفت: من برای هر کاری که آستین بالا زده ام علاوه بر دلایل شغلی و فراتر از آنها، جان مایه آن قصه توجهم را جلب کرده و باعث شده است که با تعدادی از دوستان کنار هم قرار بگیریم و سعی کنیم آن حرف اصلی و حسی که به خودمان منتقل شده است را به مخاطب انتقال دهیم.

این بازیگر سینما و نمایش خانگی با بیان اینکه چند سال پیش میثم کزازی فیلمنامه «شین» را به او پیشنهاد کرد و تفاوت آن با دیگر فیلمنامه‌ها موجب خوشحالی ام شده اظهار کرد: در فیلم «شین» این امکان را پیدا کردم که از چهره‌های پیشکسوت، بزرگتر و عزیزمان در سینما، بهره ببرم و یکی از دلایلی بود که این کار را پذیرفتم.

شهاب حسینی در پایان درباره زنده‌یاد سیامک اطلسی گفت: افتخار این را داشتم که در آخرین نقش‌آفرینی سینمایی آقای اطلسی از حضورشان بهره ببرم. برای همه پیشکستونان سینمای ایران آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم دیدن این عزیزان روی پرده سینما بعد مدت‌ها همانطور که به خودم چسبید به شما هم بچسبد.

در ادامه حسین عابدینی دیگر بازیگر فیلم هم درباره حضورش در «شین» عنوان کرد:من در این فیلم نقش زیادی ندارم. وقتی این کار به من پیشنهاد شد گفتم نقش کوتاه است اما به خاطر حضور شهاب حسینی و جمشید هاشم‌پور آن را پذیرفتم.

عابدینی سپس خاطره‌ای از سال‌های قبل تعریف کرد: وقتی هاشم‌پور «پرواز از اردوگاه» را بازی کرده بود، من میوه‌فروش بودم و پول نداشتم که بلیت بخرم و به دیدن فیلم بروم برای همین صبر می‌کردم وقتی سینما شلوغ می‌شد، دزدکی می‌رفتم داخل و فیلم را می‌دیدم، آقا جمشید حلال کن.

فیلم سینمایی «شین» به کارگردانی و نویسندگی میثم کزازی و به تهیه‌کنندگی شهاب حسینی است.

این فیلم سینمایی درامی خانوادگی، دلهره‌آور و رازآلود است و در خلاصه داستان آن آمده است: اثر ظلم در جهان باقی‌ می‌ماند و همیشه فرصت کافی برای جبران در اختیار نداریم… این را نوشین در پی کشف راز خانوادگی‌شان با تمام وجود درمی‌یابد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است