«اون آقا، اون خانم» نمایشنامه‌خوانی می‌شود/ برش‌هایی از زندگی زوج‌های جوان | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۰۸
در عمارت نوفل‌لوشاتو؛

«اون آقا، اون خانم» نمایشنامه‌خوانی می‌شود/ برش‌هایی از زندگی زوج‌های جوان

نمایشنامه «اون آقا، اون خانوم» به کارگردانی سارا داروفروش 19 شهریور خوانده می شود.

به گزارش صبا به نقل از مشاور رسانه‌ای نمایش، «اون آقا، اون خانوم» به نویسندگی ژان پییر مارتینز، ترجمه رضا عابدین زاده و کارگردانی سارا داروفروش روز شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱، ساعت ۱۹:۴۵ در عمارت نوفل لوشاتو نمایشنامه خوانی می‌شود.

کاترین بزرگمهر، محمدحسین کهن زاده، محمد لک، هانیه یوسفی، پریسا شریفی، علیرضا سلیمانیبه ترتیب در این اثر به خوانش شخصیت‌های نمایشنامه و همچنین هستی اکرمی راد به توضیح خوانی در این نمایش می‌پردازند.

در خلاصه این نمایشنامه آمده است: نمایش«اون آقا و اون خانوم »، متشکل از چندین قصه کوتاه اپیزودیک از برش‌های زندگی زوج‌های جوانی است که چالش‌های متفاوتی را در زندگی شخصی و عاطفی با یکدیگر دارند، در هر قسمت چالش جدیدی را می بینیم که هر یک پیامی برای مخاطب دارد.

از دیگر عوامل این اثر هنری می‌توان به دستیار کارگردان: هستی اکرمی راد، عکاس: رامین زمین پیما، ساخت تیزر: رضا نائینی، گرافیست و طراح پوستر: آزاده نصرتی و مدیر روابط عمومی و تبلیغات: سید محمدصادق سیادت اشاره کرد.

علاقمندان برای تماشای این نمایش می‌توانند از سایت تیوال و یا گیشه عمارت نوفل لوشاتو به آدرس تهران، خیابان حافظ، خیابان نوفل لوشاتو، نبش تقاطع رازی، پلاک ۱۸ بلیت تهیه کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است