واکنش‌ها به «شب، داخلی، دیوار»؛ فیلمی که با یک ۲۰ دقیقه خالص شروع می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۹

واکنش‌ها به «شب، داخلی، دیوار»؛ فیلمی که با یک ۲۰ دقیقه خالص شروع می‌شود

منتقدان نشریه های مطرح سینمایی از جمله ایندی وایر و هالیوود ریپورتر درباره فیلم «شب، داخلی، دیوار» نوشتند.

به گزارش صبا ، در ادامه واکنش ها به فیلم «شب، داخلی، دیوار» ساخته وحید جلیلوند که امروز ۱۷ شهریور (۸ سپتامبر) در جشنواره ونیز رونمایی شد به نقدهای منتقدان نشریه های مطرح سینمایی از جمله ایندی وایر، هالیوود ریپورتر پرداخته ایم.

لیلا لطیف در نشریه ایندی وایر با اعطای درجه B به فیلم نقد مثبتی روی آن نوشت: اجراهای نوید محمدزاده و حبیبی در این فیلم، عالی و دلهره آور است، این اثر هنری مهیج ساخته جلیلوند راه های تازه ای را برای ترسیم و به تصویر کشیدن نابینایی و همینطور رفت و آمدهای صحنه های فلاشبک یافته است.

آناهیت بهروز منتقد نشریه لیتل وایت لایز بریتانیا نیز درباره فیلم نوشت: بسیاری از روایت های فیلم شاید در ابتدا برای بیننده ناخوشایند باشد، اما «شب داخلی دیوار» فیلمی است که به صبر و شکیبایی پاداش می دهد.

دبورا یانگ منتقد هالیوود ریپورتر که قرابت زیادی با سینمای ایران دارد، سومین فیلم جلیلوند را سفری ذهنی و نفس گیر خواند که توسط دو بازیگر اصلی فیلم یعنی نوید محمدزاده و دایانا حبیبی پیش برده می شود.

هوبرت هیرنت منتقد نشریه «لا لیبر» بلژیک، با اعطای دو ستاره از چهار ستاره، فیلم جلیلوند را اثری دشوار برای درک کردن خواند و نوشت: «شب داخلی دیوار» به صورتی استادانه با یک ۲۰ دقیقه تقریبا بی صدا از یک سینمای خالص آغاز می شود.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است