نخستین پوستر رسمی فیلم «فبلمنز» منتشر شد/ اولین نمایش در جشنواره فیلم تورنتو | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۲۲

نخستین پوستر رسمی فیلم «فبلمنز» منتشر شد/ اولین نمایش در جشنواره فیلم تورنتو

پوستر فیلم نیمه بیوگرافی «فبلمنز» به کارگردانی استیون اسپیلبرگ منتشر شد.

به گزارش صبا به نقل ازهالیوودریپورتر، روز چهارشنبه ۷ سپتامبر ۲۰۲۲ پوستری از فیلم نیمه بیوگرافی «فبلمنز» به کارگردانی استیون اسپیلبرگ منتشر شد و از این رو به نظر می‌رسد که استیون اسپیلبرگ در شرف تبدیل شدن از فیلمسازی نوظهور به ستاره سلولویید در هالیوود است.

پوستری که در روز چهارشنبه ۷ سپتامبر ۲۰۲۲ منتشر شد، تصویری شخصی را نشان می‌دهد که در خیابانی سنگ‌فرش‌ شده در حال حرکت است، در بالای تصویر تابلوی بزرگی  طبقه ۲۵ را نشان می‌دهد. در پس‌زمینه صحنه‌هایی از «فبلمنز»، از جمله میشل ویلیامز در نقش «میتزی فبلمن»، پل دانو در نقش «برت فبلمن»، ست روگن در نقش «بنی لووی» و گابریل لابل در نقش «سامی فبلمن» در حالی که دوربینی در دست دارد، به چشم می‌خورد.

این فیلم بر اساس سال‌های بلوغ و شکل‌گیری اسپیلبرگ و رابطه‌اش با والدینش است. گابریل لابل نقش یک فیلمساز جوان مشتاق را بازی می‌کند و میشل ویلیامز که نقشی مشابه مادر اسپیلبرگ را دارد به همراه پل دانو به عنوان نقش پدر اسپیلبرگ را بازی می کنند. ست روگن نیز نقش عموی این کارگردان را بازی می‌کند.

این پوستر جزئیات کمی در مورد نحوه حضور شخصیت‌ها در فیلم را نشان می‌دهد.

«فبلمنز» پیش از اکران جهانی در جشنواره فیلم تورنتو، با حضور استیون اسپیلبرگ در یک اکران خصوصی نمایش داده می‌شود.

این فیلم سپس در تاریخ ۱۱ نوامبر در شهر نیویورک و لس آنجلس یه صورت محدود اکران خواهد شد و پس از آن در تاریخ ۲۳ نوامبر ۲۰۲۲  که قبل‌تر اعلام شده بود، توسط «یونیورسال» و «آمبلین پارتنرز» اکران خواهد شد.

اسپیلبرگ علاوه بر کارگردانی، فیلمنامه «فبلمنز» را به همراه تونی کوشنر نوشته است و در کنار کوشنر، کریستی ماکوسکو کریگر تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشته است.

طهورا رفیعی‌منفرد

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است