محصولات جانبی انیمیشن «پسر دلفینی» رونمایی شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۶

محصولات جانبی انیمیشن «پسر دلفینی» رونمایی شد

مراسم رونمایی از محصولات جانبی انیمیشین «پسر دلفینی» برگزار شد.

به گزارش صبا، مراسم رونمایی از محصولات جانبی انیمیشین «پسر دلفینی» به نویسندگی و کارگردانی محمد خیراندیش و تهیه‌کنندگی محمدامین همدانی عصر روز چهارشنبه ۱۵ شهریور ماه با حضور عوامل این فیلم و مدیران و فعالان حوزه تکمیل زنجیره ارزش محتوا و مخاطبان کودک و خانواده هایشان در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

مهدی یوسف وندی مدیر خانه خلاق و نوآوری تجاری‌سازی محتوا (تم) در سخنانی با اشاره به جلسه ۲ ماه قبل خود با تهیه‌کننده انیمیشین به هم اندیشی به وجود آمده درباره برنامه‌ریزی برای عرضه محصولات مرتبط با انیمیشن «پسر دلفینی» در زمان اکران این اثر پرداخت که زمینه را برای تولید این محصولات فراهم آورده است.

او تاکید کرد: در تمام دنیا مرسوم است وقتی انیمیشنی تولید می شود، تولیدکنندگان از ماه ها قبل به دنبال تولید محصولاتی در ارتباط با آن اثر هستند و خوشبختانه انیمیشن «پسر دلفینی» چه از حیث کیفیت هنری و چه از منظر جذابیت واجد قابلیت‌های زیادی بود که با همکاری دوستان در آژانس پروانه ۷۰ تا ۸۰ شرکت مناسب در زمینه تولید محصولات مرتبط با آن شناسایی شد و با معرفی نمونه ای از کاراکترها، تعدادی محصولات جانبی تولید شد و مابقی نیز به‌زودی به این چرخه وارد می‌شوند.

یوسف وندی با تاکید براین نکته که «پسر دلفینی» از نشانه های بومی استفاده کرده است، ابراز امیدواری کرد که با کیفیت مناسب این تولیدات و نیز بهره گیری از مولفه های بومی و همچنین عرضه مناسب آن در بازار شاهد استقبال خانواده ها و فرزندانشان خواهیم بود.

مدیر خانه خلاق و نوآوری در پایان از برندهایی که در تولید محصولات جانبی «پسر دلفینی» نقش داشته اند، تشکر کرد و از پوشاک، پازل، میز تحریر، دفتر یادداشت، کوله پشتی، کتاب و جامدادی به عنوان بخشی از محصولات جانبی این انیمیشین یاد کرد.

در ادامه این مراسم، محمدامین همدانی تهیه کننده انیمیشن «پسر دلفینی» به ارائه توضیحاتی درباره تولید این اثر پرداخت که در زمانی ۵ ساله و با مشارکت تیمی متشکل از ۱۵۰ نفر از مرحله فیلمنامه انجام گرفته است.

او زمان عرضه عروسک‌های این انیمیشن را در بازار سه هفته آینده دانست.

در پایان این مراسم از تعدادی محصولات جانبی انیمیشن «پسر دلفینی» رونمایی شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است