مدیر بخش «رادیو تئاتر» چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر منصوب شد

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی جشنواره تئاتر فجر، کوروش زارعی دبیر چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در حکمی، مدیریت بخش «رادیو تئاتر» جشنواره را به امین رهبر سپرد.

در متن این حکم آمده است: «جناب آقای دکتر امین رهبر

نظر به سوابق اجرایی حضرتعالی در حوزه‌ی رسانه و نمایش رادیویی و با توجه به تجربیات شما در برگزاری بخش رادیوتئاتر در چند دوره از جشنواره‌ تئاتر فجر و با عنایت به انتظار بجا و شایسته‌ مخاطبان این گونه‌ نمایشی خاص و قابلیت‌ها و توان آن در تأمین اهداف عالیه‌ جشنواره‌ بین‌المللی تئاتر فجر با تکیه بر تعامل تئاتر و رادیو، ازاین‌رو به‌عنوان مدیر بخش «رادیوتئاتر» چهل و یکمین جشنواره‌ بین‌المللی تئاتر فجر منصوب می‌شوید. باشد که حضور شما و جلوه‌ پررنگ این بخش نویدبخش ظهور و فتح مرزهای نو در نمایش و نمایشگری باشد.»

امین رهبر دکتری فلسفه هنر از دانشگاه آزاد واحد همدان است. او تهیه کننده، سردبیر و نویسنده تعداد زیادی برنامه و نمایش رادیویی بوده و همچنین در چهار دوره اخیر جشنواره بین المللی تاتر فجر به‌عنوان مدیر بخش رادیو تاتر مشغول فعالیت بوده است و از آثار او در بخش پژوهش می توان به دو مقاله علمی و پژوهشی در حوزه تئاتر و سینما و همچنین یک کتاب چاپ شده در این حوزه اشاره کرد. او در حال حاضر مدیر دفتر ادبیات نمایشی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو نیز است.

انتهای پیام/