محمدعلی صائب رییس خبرگزاری صداوسیما شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۰۰

محمدعلی صائب رییس خبرگزاری صداوسیما شد

معاون سیاسی سازمان صداوسیما در حکمی محمدعلی صائب را به سمت ریاست خبرگزاری صداوسیما منصوب کرد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی صداوسیما، علیرضا خدابخشی معاون سیاسی سازمان صداوسیما در حکمی محمدعلی صائب را به سمت ریاست خبرگزاری صداوسیما منصوب کرد.

متن حکم انتصاب رییس خبرگزاری صداوسیما آمده است: «بسمه تعالی
برادر گرامی جناب آقای محمدعلی صائب

نظر به تجارب ارزشمند، تعهد و تخصص شما در بخش های مختلف رسانه ملی، جناب عالی را به عنوان «رییس خبرگزاری صداوسیما» منصوب می‌کنم.
اجرای مفاد حکم ریاست سازمان برای معاونت سیاسی و تلاش در چارچوب سند تحول سازمان در حوزه خبر، ماموریت اصلی شما در این مسئولیت است.
لازم می دانم از زحمات آقای دکتر عابدینی در مدت تصدی این پست قدردانی نمایم.

علیرضا خدابخشی
معاون سیاسی»

محمدعلی صائب دانش آموخته علوم سیاسی، از سال ۷۹ تا ۸۹ در کسوت های خبرنگاری، دبیری و سردبیری بخش‌های مختلف خبری رادیو پیام، رادیو جوان، رادیو ایران و نیز خبرنگاری و سردبیری در «پیک بامدادی» رادیو ایران فعالیت کرده است. او قائم‌مقامی اداره کل پخش اخبار صدا تا سال ۹۲، خبرنگاری در معاونت خبر مرکز خراسان جنوبی تا سال ۹۴، معاونت خبر مرکز خراسان جنوبی تا سال ۹۷ و همچنین مسئولیت باشگاه خبرنگاران جوان این استان را در سال ۹۸، در کارنامه رسانه‌ای خود به ثبت رسانده است.

صائب پیش از آغاز به کار در صداوسیما به عنوان خبرنگار، دبیر بخش اجتماعی و دستیار سردبیر روزنامه ابرار فعالیت می‌کرد. کسب جایزه قلم بلورین دهمین جشنواره مطبوعات، از جمله سوابق صائب برشمرده می‌شود.

او پیش از این، مدیریت دفتر رییس سازمان صداوسیما را بر عهده داشت.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است