پوستر سی‌نهمین جشنواره فیلم کوتاه تهران رونمایی شد/ اثری الهام‌گرفته از حسین امانت | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۴۸
صبا گزارش می‌دهد؛

پوستر سی‌نهمین جشنواره فیلم کوتاه تهران رونمایی شد/ اثری الهام‌گرفته از حسین امانت

آیین رونمایی از پوستر سی‌و‌نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سینمایی صبا، روز دوشنبه ۲۱ شهریور و مصادف با روز ملی سینما، آیین رونمایی از پوستر سی و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم محیا ساعدی مجری برنامه گفت: شما همراهان عزیزو بزرگوار ۱۶ هفته در این فصل از پاتوق فیلم کوتاه وقت گذاشته و آمدید و برای اینکه شما همراه جشنواره پیش رو باشید، قرار بر این شد تا در ابتدای آخرین جلسه از پاتوق فیلم کوتاه در فصل تابستان این رونمایی اتفاق بیفتد.

در ادامه دانیال رحیمی کاشانی طراح پوستر این دوره از جشنواره، مهدی آذرپندار دبیر سی و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه، پرویز صمدی مقدم و فریدون جیرانی برای رونمایی از پوستر روی صحنه آمدند.

دانیال رحیمی کاشانی برای صحبت درباره طرح خود پشت تریبون آمد و توضیح داد: امیدوارم روزهایی که به سینما مربوط می‌شود، بیشتر شود و بابت اعتمادی که به ما داشتند از دبیر جشنواره سپاسگزارم. انعکاس دغدغه تنوع ژانر برای ما نیز بسیار حائز اهمیت بود و تلاش کردیم تا بتوانیم این نکته مهم را در طراحی خود درنظر بگیریم. همچنین برای طرح خود از استاد حسین امانت طراح برج آزادی ایده گرفتیم و در این پوستر از آن بهره بردیم. رنگ‌های سبز، نارنجی، آبی تیره و قرمز ایرانی در این پوستر استفاده شده‌اند.

در ادامه مهدی آذرپندار دبیر سی و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران نیز بیان کرد: به دلیل حضور شما و روز ملی سینما در این روز و این مکان از پوستر جشنواره امسال رونمایی می‌شود. تمام فعالیت‌های انجمن با حضور شما اتفاق می‌افتد و معتقدیم که تمام کارهای انجمن را می‌توان با بچه‌های خود انجمن پی گرفت.

وی ادامه داد: در پوستر رنگین کمانی از رنگ‌ها دیده می‌شود و امیدوارم در این دوره از جشنواره رنگین کمانی از فیلم‌ها هم داشته باشیم که گمان می‌کنم تا حد زیادی در جشنواره امسال محقق خواهد شد. باتوجه به اینکه پروسه دیدن فیلم‌ها آغاز شده و برخی از آن‌ها را رصد کرده‌ام، اطلاع دارم که تا حدی این امر به وقوع می‌پیوندد.

در پایان این آیین رونمایی نیز پرویز صمدی مقدم که سابقه مدیریت جشنواره فیلم کوتاه تهران را دارد نیز گفت: دوستان لطف کردند و من را صدا کردند. خرسندم که سی و نهمین دوره از جشنواره را می‌بینم. چیزی را که من می‌بینم شما نمی‌بینید. سی و نهمین دوره از جشنواره یعنی فرزند سی و نه ساله‌ای برای من. ما زمانی کار را آغاز کردیم که چیزی به عنوان فیلم و سینما و جشنوار وجود نداشت و دو سوم مردم ما سینما نرفته بودند. باید بدانیم چگونه جشنواره فیلم کوتاه به اینجا رسیده است تا بیشتر قدر آن را بدانیم.

در پوستر دوره سی‌ونهم جشنواره از دو رنگ سبز ایرانی و نارنجی ایرانی که از میان ۹ رنگ جهانی ثبت شده به نام ایران انتخاب شده‌، بهره گرفته شده است. همچنین المان برج آزادی به عنوان نماد شهر تهران و محل برگزاری جشنواره در مرکزیت این اثر قرار دارد.

سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به دبیری مهدی آذرپندار ۲۷ مهر تا ۲ آبان ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    110/472/484/000
  • بی‌بدن
    26/214/863/000
  • سال گربه
    18/031/038/500
  • آپاراتچی
    4/245/817/500
  • پرویز خان
    3/263/887/000
  • نوروز
    3/001/113/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/962/112/500
  • آسمان غرب
    2/566/028/000