صندوق اعتباری هنر و مجموعه تئاترشهر برنامه‌های مشترک اجرا می‌کنند | پایگاه خبری صبا
امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۱
به منظور حمایت از هنرمندان؛

صندوق اعتباری هنر و مجموعه تئاترشهر برنامه‌های مشترک اجرا می‌کنند

سید مجید پوراحمدی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با حضور در تئاترشهر با مدیریت، کارکنان و هنرمندان مجموعه تئاترشهر دیدار کرد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، سیدمجید پوراحمدی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با حضور در تئاترشهر، با سید محمدجواد طاهری مدیر این مجموعه دیدار کرد و در جریان فعالیت های مختلف یکی از مهم ترین مراکز تئاتر حرفه ای کشور قرار گرفت.

سید محمدجواد طاهری رییس مجموعه تئاترشهر در این دیدار ضمن تجلیل از فعالیت های مجموعه صندوق اعتباری هنر طی ماه های گذشته، توضیح داد و گفت: به اعتقاد من و بسیاری از هنرمندان عرصه های مختلف، صندوق اعتباری هنر اکنون به عنوان مجموعه ای معرفی شده است که می تواند به عنوان یکی از بهترین و موثرترین پشتوانه ها مورد توجه قرار گیرد زیرا بنده از نزدیک شاهد بودم که در این شرایط سخت که ماجرای کرونا مشکلات زیادی را برای تعداد زیادی از هنرمندان ایجاد کرده بود، دوستان ما در صندوق اعتباری هنر نهایت تلاش خود را انجام دادند تا در حد امکانات پشتیبان ارزشمندی، برای اصحاب فرهنگ و هنر باشند.

وی ضمن ارائه پیشنهادهای خود درباره توسعه و گسترش همکاری میان صندوق اعتباری هنر و تئاترشهر عنوان کرد: بنده معتقدم شرایط و نقش موثر صندوق اعتباری هنر به گونه ای است که می تواند در راستای اهداف عالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در توسعه اقتصاد هنر به عنوان یک بازوی مشاوره ای قدرتمند مورد توجه بیشتری قرار گیرد. شرایطی که به گمان بنده در بر گیرنده نکات متعدد و کارشناسانه ای است و می تواند در حوزه تئاتر اجرایی شود. در این چارچوب بنده و سایر همکاران مجموعه تئاترشهر آمادگی هرگونه همراهی موثر در این زمینه را داریم و امیدوارم با توجه به حضور مدیر مجموعه صندوق اعتباری هنر در مهم ترین مرکز تئاتر حرفه ای کشور بتوانیم شاهد گسترش همکاری ها در زمینه های مختلف باشیم.

در ادامه سیدمجید پوراحمدی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در این دیدار گفت: بنده از بدو ورود به صندوق اعتباری هنر نهایت تلاشم را انجام دادم تا ضمن مطالعه دقیق درباره فعالیت های مختلف مجموعه ها و مراکز مرتبط با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شرایطی را مهیا کنم که بتوانیم در راستای اهداف و وظایف صندوق اعتباری فعالیت های مشترکی را با این مجموعه ها انجام دهیم. در این چارچوب مجموعه تئاتر شهر می تواند به عنوان یکی از مهم ترین مراکز حرفه ای اجرای تئاتر در ایران الگوی مناسبی برای انجام این فعالیت های مشترک باشد. اتفاقا حضور بنده در این مجموعه نیز به همین سبب صورت گرفته است و امیدوارم این دیدار سرآغاز خوبی برای انجام کارهای موثر برای اصحاب محترم فرهنگ و هنر در چارچوب فعالیت های صندوق باشد.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در پایان با اشاره به لزوم برنامه ریزی برای تدوین یک تفاهمنامه مشترک همکاری با مجموعه تئاترشهر تاکید کرد: خوشبختانه امروز با پیشنهاداتی از سوی مدیریت مجموعه تئاترشهر برای همکاری مشترک روبه‌رو شدیم که هر یک از آنها می تواند نقطه شروع خوبی برای حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر به ویژه اهالی تئاتر به حساب آید. به طور حتم طی روزهای آینده پیشنهادات ارائه شده به انضمام برنامه هایی که برای توسعه فعالیت های مشترک میان مجموعه صندوق اعتباری هنر و مجموعه تئاترشهر مدنظر است مورد بررسی کارشناسی بنده و همکارانم قرار خواهد گرفت تا بتوانیم به زودی این پیشنهادات و برنامه ها را اجرایی کنیم.

سید مجید پوراحمدی همراه با طاهری از تالارها و واحدهای مختلف این مجموعه بازدید کرد، همچنین با تعدادی از هنرمندانی که طی این روزها در تئاترشهر مشغول آماده سازی برای اجرای اثر خود هستند دیدار و گفتگو کرد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است