فراخوان حضور در نمایشگاه کتاب سلیمانیه ۲۰۲۲ اعلام شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۴

فراخوان حضور در نمایشگاه کتاب سلیمانیه ۲۰۲۲ اعلام شد

چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب سلیمانیه، ۲۶ آبان تا ۵ آذرماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

 

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، چهارمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب سلیمانیه ۲۶ آبان تا ۵ آذرماه ۱۴۰۱ مصادف با ۱۷ تا ۲۶ نوامبر ۲۰۲۲ برگزار می‌شود و خانه کتاب و ادبیات ایران با هدف گسترش و توسعه نشر جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌الملل با برپایی غرفه ملی جمهوری اسلامی ایران در این رویداد شرکت خواهد کرد.

از تمامی ناشران فعال، تشکل‌های صنفی نشر، نهادها و مؤسسات فرهنگی سراسر کشور برای ثبت‌نام و مشارکت در این رویداد فرهنگی و معرفی آثار برتر ایرانی، دعوت به‌عمل می‌‌آید.

اختصاص فضا در بخشی از غرفه ملی ایران و ارسال رایگان کتاب‌های‌ منتخب متقاضیان به نمایشگاه تا سقف معین ازجمله امکناتی که برای متقاضیان درنظر گرفته شده است. خانه کتاب و ادبیات ایران، تنها مسئولیت ارسال کتاب‌ها را برعهده دارد و بازگشت کتاب‌های ارسالی، به ایران امکان‌پذیر نیست. تمامی هزینه‌ها و اقدامات مربوط به بلیت هواپیما، اقامت و رفت‌وآمد نماینده یا نمایندگان اعزامی، برعهده متقاضی است.

متقاضیان می‌توانند تا تاریخ ۱۵ مهرماه ۱۴۰۱ برای حضور در غرفه ملی ایران در نمایشگاه سلیمانیه در سایت خانه کتاب و ادبیات ایران به آدرس ketab.ir ثبت‌نام کنند.

ناشران، تشکل‌های صنفی نشر، نهادها و مؤسسات فرهنگی باید حداکثر تا تاریخ ۲۵ مهرماه برنامه‌ها و نشست‌های پیشنهادی خود را ارائه و یک نفر را به‌عنوان متصدی غرفه به‌صورت ثابت معرفی کنند. متقاضیان همچنین باید تا یکم آبان ۱۴۰۱ فهرست کتاب‌های مناسب و قابل‌عرضه در غرفه (ترجیحا آثار به زبان‌های کُردی، عربی، انگلیسی و فارسی) را اعلام کنند.

تهیه بروشور و ارائه ترجمه متن چکیده کتاب‌ها به زبان‌های کُردی، عربی یا انگلیسی تا تاریخ دهم آبان‌ماه ۱۴۰۱ و تحویل کتاب‌های منتخب و بروشور به خانه کتاب و ادبیات ایران در راستای آماده‌سازی برای ارسال تا تاریخ ۱۵ آبان‌ماه ۱۴۰۱ الزامی است. چنانچه آثار به‌طور مشخص از یک مؤلف باشد، بروشور معرفی مؤلف ارائه شود.

براساس اولویت‌های مربوط و ظرفیت محدود، نسبت به انعقاد تفاهمنامه همکاری در این‌خصوص اقدام خواهد شد.

دارا بودن مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با قابلیت عرضه در بازارهای جهانی نشر، تألیفی بودن کتاب‌های پیشنهادی (ارجحیت با کتاب‌های منتشره به زبان‌های کُردی، عربی و انگلیسی)، جدیدالانتشار بودن کتاب‌های پیشنهادی (اولویت با کتاب‌هایی است که آخرین ویرایش و یا تجدیدچاپ آن‌ها در چهار سال اخیر باشد)، تناسب موضوعی کتاب‌های پیشنهادی (کتاب‌ها ازلحاظ موضوعی در یکی از حوزه‌های، ادبیات کلاسیک، ادبیات معاصر، ایرانشناسی، گردشگری، تاریخ، آموزش زبان فارسی و ادبیات کودک و نوجوان باشند)، شرایط عرضه کتاب‌ها در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب سلیمانیه است.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی تهران، خیابان انقلاب، بین فلسطین و برادران مظفر جنوبی، شماره ۱۰۸۰ مراجعه و یا با تلفن ۰۲۱۶۶۴۱۵۵۴۰ تماس بگیرند. پست الکترونیک به نشانی international@tibf.ir نیز برای اطلاع‌رسانی درنظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    113/860/980/500
  • بی‌بدن
    28/001/036/000
  • سال گربه
    20/697/483/000
  • آپاراتچی
    4/337/816/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    3/385/558/500
  • پرویز خان
    3/300/677/000
  • نوروز
    3/136/309/000
  • آسمان غرب
    2/879/984/500
  • مست عشق
    پیش فروش 1/283/785/000