«باران» حال و هوای حرم امام رضا(ع) را به تصویر می‌کشد/ دعوت از خادمان حرم | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۴
رشید حاجتمند در گفتگو با صبا:

«باران» حال و هوای حرم امام رضا(ع) را به تصویر می‌کشد/ دعوت از خادمان حرم

رشید حاجتمند تهیه کننده برنامه «باران» درباره جزییات این برنامه در روزهای پایانی ماه صفر توضیح داد.

رشید حاجتمند تهیه کننده برنامه «باران» که با اجرای فرزاد جمشیدی هر چهارشنبه‌ به‌صورت زنده از شبکه دو سیما پخش می‌شود در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، درباره این برنامه عنوان کرد: امام رضا (ع) توفیق دادند تا با برنامه «باران» به مردم و امام هشتم خدمت کنیم و برنامه ای داشته باشیم که هم ما حرم امام را زیارت کنیم و هم مردمی که از قاب تلویزیون این برنامه را می بینند، یک زیارت مجازی از حرم داشته باشند.

او درباره معضلات ساخت برنامه ای زنده در حرم امام رضا (ع) تصریح کرد: چالش سختی در برنامه نداشتیم زیرا امام رضا (ع) همه مشکلات را برایمان آسان می‌کند. خوشبختانه هم آستان قدس رضوی و هم شبکه دو از ما حمایت کردند و برنامه هم برنامه خوبی شده است.

حاجتمند درباره مجری این برنامه اظهار کرد: فرزاد جمشیدی مجری «باران»، فردی توانمند است که پس از چند سال به تلویزیون آمده است و حضورش تاثیر خوبی در روند برنامه دارد. مخاطبان هم از حضور دوباره او ابراز خوشحالی می کنند و بازخوردهای خوبی دریافت کرده‌ایم.

این تهیه کننده تصریح کرد: متاسفانه برنامه های روز اربعین ما بنابر مشکلاتی آماده پخش نشد اما برای پنج روز پایانی دهه آخر ماه صفر، برای به تصویر کشیدن حال و هوای حرم امام رضا (ع)، برنامه های ویژه ای خواهیم داشت. به طور مثال از خادمانی که به مردم و امام رضا خدمت می کنند اما زحماتشان نادیده گرفته می شود، دعوت کرده ایم و می خواهیم خدمات مختلف آنها را نشان دهیم.

حاجتمند افزود: همچنین حرم امام رضا (ع) آیین هایی در دهه آخر ماه صفر دارد که آن را با نماهای مختلف نشان می دهیم. انجام نیت‌هایی ساده اما خالصانه و شوق نزدیک شدن و خدمت کردن به امام رضا (ع) محوریت این پویش است که در تمام سنین، حرفه‌ها و اقشار قابل انجام است. شعر و زیارت‌خوانی و حضور کارشناس مذهبی نیز از دیگر بخش‌های برنامه «باران» است.

او در پایان عنوان کرد: در تولیدات تلویزیون باید مقداری روی خط قرمزها راه بریم و بهتر است، روان با مردم حرف بزنیم و با مردم رو راست باشیم، همچنین باتوجه به ذائقه مردم برنامه بسازیم.

«باران» کاری از مرکز ارتباطات و رسانه‌های تصویری آستان قدس رضوی و گروه معارف شبکه دو سیما است که هر چهارشنبه حوالی ساعت ۱۹:۰۰ روانه آنتن شبکه دو سیما می شود.

پگاه زارعی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است