«بربرها»؛ یک فیلمِ ترسناکِ لذت‌بخشِ شگفت‌انگیز | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۲۶
با آثار تصویری روز جهان آشنا شوید؛

«بربرها»؛ یک فیلمِ ترسناکِ لذت‌بخشِ شگفت‌انگیز

فیلم «بربرها» که از روز 9 سپتامبر در سینماهای آمریکا اکران شده نظر منتقدان را به خود جلب کرده است.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان صبا، «بربرها» (Barbarian) عنوان فیلم ترسناک این روزهای گیشه سینمای آمریکا است که توسط زک کرگر کارگردانی شده است و از حضور بازیگرانی چون جئورجینا کامپبل، بیل اسکارشگارد و جاستین لانگ بهره می برد.

این فیلم داستان یک زن است که خانه ای را از یک بنگاه املاک آنلاین اجاره می کند و حالا که در آن خانه که سکونت دارد متوجه می شود که خانه آن چیزی نبوده است که او تصورش را می کرده است.

نکاتی درباره فیلم

داستان فیلم در خیابان بربرهای شماره ۴۷۶ می گذرد. ۴۷۶ سالی است که بربرها به اروپا حمله کردند.

زک کرگر کارگردان فیلم در ابتدا زک افرون را برای نقش مرد فیلم در نظر داشت که او این نقش را رد کرد و در نهایت جاستین لانگ این نقش را بازی کرد.

عنوان فیلم به نوعی بازی با کلمه بربرها است. بنگاه خانه یابی آنلاینی که در داستان فیلم نقش دارد در خیابان بربرها واقع است و بربر در معنی یعنی انسانی که تصور می‌شود غیر متمدن یا حتی وحشی است.

نقدهای کوتاه درباره فیلم «بربرها»

از تعداد ۱۲۳ منتقدی که فیلم «بربرها» را تماشا کرده اند، این فیلم امتیاز ۹۳ درصد را کسب کرده است.

جیمز براردینلی منتقد «ریل‌ویو» درباره فیلم نوشت: «بربرها» به مدت ۱۰۰ دقیقه، وحشت و طرح های پیچ در پیچ مستحکم و استواری را ارائه می دهد.

سارا میشل فترز منتقد «مووی فریک» نوشت: فیلم به تماشاگر اجازه می دهد تا در انبار نم زده و محقری از ترس که تقریبا فرار از آن غیرممکن است، به آرامی احاطه شود.

کایل اسمیت منتقد وال استریت ژورنال درباره فیلم گفت: کرگر کارگردان فیلم، مخاطبان مشتاقش را در حالی که منتظر دیدن دوباره اش هستند، رها می کند.

جرمی جانس منتقد نیز درباره فیلم چنین نوشت: یک فیلمِ ترسناکِ لذت‌بخشِ شگفت انگیز.

«بربرها» با مدت زمان ۱۰۲ دقیقه از روز ۹ سپتامبر به صورت گسترده در سینماها اکران شده است.

مصطفی علوی

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است