«پاره‌هایی از چند زندگی» روی صحنه تالار قشقایی | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۷

«پاره‌هایی از چند زندگی» روی صحنه تالار قشقایی

«پاره‌هایی از چند زندگی» از 31 شهریور در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، نمایش «پاره‌هایی از چند زندگی» نوشته کیانوش احمدی و تهیه کنندگی و کارگردانی شیوا دیناروند جدیدترین نمایش مجموعه تئاتر شهر در حوزه تئاتر مقاومت و دفاع مقدس است که از روز پنجشنبه ۳۱ شهریور ماه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در تالار قشقایی این مجموعه روی صحنه خواهد رفت.

این اثر نمایشی روایت‌گر بخشی از زندگی ۶ زن است که خاطرات روز خواستگاری و ازدواجشان درکنار قسمت‌هایی از روزهای پر فراز‌ و نشیب زندگی در کنار همسرانشان را روایت میکنند.

شیوا دیناروند درباره انگیزه‌های خود برای روی صحنه بردن این اثر نمایشی گفت: یکی از بزرگ‌ترین آسیب‌های جنگ به زنان مربوط می‌شود. زن‌هایی که به طور مستقیم در جریان دفاع مقدس پا به پای مردان رزمنده ایستادند اما در کمتر جایی پیرامون رشادت‌های آنان صحبتی به میان آمده است.

وی در انتها گفت: به اعتقاد من پرداخت دراماتیک به حضور زنان ایرانی در جریان جنگ تحمیلی کم‌رنگ شده و امروز جای خالی آن به شدت احساس می‌شود. شرایطی که برای من انگیزه زیادی داد تا در نمایش «پاره هایی از چند زندگی» روی این موضوع مهم تمرکز کنم.

نسترن ابراهیم زاده، شهرزاد کیانی، نازنین میهن، فهیمه معین، سحر آقاسی، مهناز رودساز بازیگران نمایش «پاره هایی از زندگی» هستند.

طراح صحنه: علی ساسانی نژاد، طراح لباس: ریحون شکری، دوخت لباس: سرور مندی، طراح نور: اصغر فرخی، طراح گریم: افسانه قلی زاده، مجریان گریم: فرناز مرتضوی و لیلا سرنی، طراح گرافیک: متین خبیلی، ساخت تیزر: مجید اقبالی، عکاس: امیر مبارکی، آهنگساز و نوازنده: غزال راکی، مجری طرح و برنامه‌ریز: بهنود محمدی پور، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: محمد مهدی رضاییان، دستیار دوم کارگردان: ایمان کربلایی، منشی صحنه: فرزانه نجاریان، مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای و تبلیغات: نگار امیری نیز دیگر عوامل اجرایی این نمایش را تشکیل می‌دهند.

شیوا دیناروند کارگردان تئاتر طی سال‌های اخیر نمایش‌های «فولاد هرگز زنگ نمی‌زند»، «محاق» و «خواستگاری» را کارگردانی کرده است. همچنین، در آثاری همچون «محاق»، «مده‌آ»، «فهرست»، «راپورت‌های دکتر مصدق»، «ترنا»، «لطفا با مرگ من موافقت کنید»، «بازیچگان» و «بازار عاشقان» به ایفای نقش پرداخته است.

نمایش «پاره‌هایی از چند زندگی» به کارگردانی شیوا دیناروند از روز پنجشنبه ۳۱ شهریور ماه ساعت ۲۰:۱۵ در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر میزبان علاقمندان به تئاتر است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است