پروانه نمایش سه فیلم صادر شد/ از علی مصفا تا روح الله حجازی | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۹

پروانه نمایش سه فیلم صادر شد/ از علی مصفا تا روح الله حجازی

شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی با صدور پروانه نمایش سه فیلم موافقت کرد.

به گزارش صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی در جلسه اخیر با صدور پروانه نمایش برای فیلم‌های «نبودن» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی علی مصفا و «رویای کاغذی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی علی عطشانی و «روشن» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سید روح‌الله حجازی موافقت کرد.

فیلمنامه «رویای کاغذی» را جابر قاسمعلی براساس ایده‌ای از علی عطشانی نوشته است و کامران تفتی، مینا وحید، زینب (نگار) ملاکی و امیرحسین رضازاده نقش‌های اصلی این فیلم را ایفا کرده‌اند. همچنین مجید مهین دوست و آیه قبادیان از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

در خلاصه داستان فیلم «روشن» آمده است: «روشن، مرد میانسالِ عشق بازیگری نمی‌تواند خانه ثبت نامی‌اش را بگیرد و در آستانه فروپاشی همه چیز، تصمیم می‌گیرد نقشش را بازی کند.». در این فیلم سینمایی که در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت، بازیگرانی چون رضا عطاران، سارا بهرامی، سیامک انصاری، مهدی حسینی‌نیا، مسعود میرطاهری، محمد ولی‌زادگان، ابراهیم عزیزی، حمیدرضا حیدری، هدیه آزیدهاک، امیر کیوان معصوم، محمد نیکبخت، نازنین سهامی زاده، سرگل لواسانی و علی رحیمی حضور دارند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است