«آهنگ دو نفره» و «لوپتو» به سینماها می‌آیند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۰۳

«آهنگ دو نفره» و «لوپتو» به سینماها می‌آیند

سیزدهمین جلسه شورای صنفی نمایش در روز یکشنبه ۲۷ شهریور در خانه سینما تشکیل شد.

به گزارش صبا به نقل از شورای صنفی نمایش، سیزدهمین جلسه شورای صنفی نمایش روز یکشنبه ۲۷ شهریور در خانه سینما تشکیل شد و پس از بررسی درخواست ها و موارد مطرح شده، ‌قرارداد سرگروهی ۲ فیلم جدید ثبت شد.

فیلم سینمایی «آهنگ دو نفره» به کارگردانی آرزو ارزانش با پخش فیلمیران و به سرگروهی پردیس هنر شهر آفتاب شیراز بعد از فیلم «رویای سهراب» و انیمیشن سینمایی «لوپتو» به کارگردانی عباس عسکری با پخش بهمن سبز به سرگروهی پردیس هویزه مشهد بعد از فیلم «شب طلایی» اکران خواهند شد.

در داستان فیلم «آهنگ دو نفره» آمده است: «چقدر مسیر زندگیمان با مسیر دود سیگار یکیست، هردو به سمتی میرود که دلمان نمی‌خواهد…»

احمد مهرانفر، بهاره کیان افشار، امیرحسین رستمی، فرزاد فرزین، علیرضا استادی، النا حیدری، سهی بانو ذوالقدر، شیرین آقا کاشی، حمیدرضا دشتی و علی برقی از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

داستان فیلم «لوپتو» نیز در مورد یک دکتر روانشناس است که بیماران خود را با روش ساخت اسباب‌بازی درمان می‌کند و محصول این روش درمان، ساخت اسباب‌بازی‌هایی خاص و متفاوت است که بین کودکان بسیار محبوب هستند. داستان این فیلم در یک آسایشگاه و کارگاه ساخت اسباب‌بازی است و اتفاقاتی که در آنجا صورت می‌گیرد.

همچنین مقرر شد تا از این پس قراردادهای سرگروهی فیلم ها فقط با ارایه پروانه نمایش از طرف پخش‌کنندگان ثبت شد.‌

در ادامه جلسه با توجه به روند رو به رشد مخاطبان و فروش سینماهای کشور درباره ترکیب فیلم های اکران پاییز و زمستان تبادل نظر شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است