تماشای فرازهایی از زیارت «ناحیه مقدسه» در قالب خوشنویسی | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۸

تماشای فرازهایی از زیارت «ناحیه مقدسه» در قالب خوشنویسی

نمایشگاه خوشنویسی «سوگنامه»، فرازهایی منتخب از زیارت «ناحیه مقدسه» را در قالب آثار هنری به نمایش می‌گذارد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه، نمایشگاه گروهی آثار خوشنویسی و نقاشی‌خط «سوگنامه» به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۷ در نگارخانه اندیشه برگزار می‌شود. در این نمایشگاه، فرازهایی منتخب از زیارت «ناحیه مقدسه» که توسط جمعی از هنرمندان رشته‌های خوشنویسی و نقاشی خط نوشته شده است، در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

در این نمایشگاه هنری، ۶۰ اثر خوشنویسی شده با خطوط نسخ، ثلث، نستعلیق، محقق، شکسته نستعلیق و نقاشی‌خط در ابعاد مختلف در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. همچنین مراسم اهدای جوایز به برگزیدگان این فراخوان در روز اختتامیه برگزار خواهد شد.

نمایشگاه هنری «سوگنامه» با هدف نهادینه‌سازی فرهنگ دعا، نیایش و ارتباط با خدا و بهره‌مندی هرچه بیشتر از متون ارزشمند دینی به ویژه زیارت مشهور «ناحیه مقدسه» برگزار شده و پذیرای آثار هنری بیش از ۵۰ هنرمند خواهد بود.

این نمایشگاه گروهی از روز یکشنبه ۲۷ شهریورماه در نگارخانه اندیشه آغاز شده و تا ۱۴ مهرماه برقرار است. علاقه‌مندان برای بازدید از آن می‌توانند از ساعت ۹ الی ۲۰ به نگارخانه اندیشه واقع در خیابان شریعتی نرسیده به پل سید خندان بوستان شهید منفرد نیاکی فرهنگسرای اندیشه مراجعه کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است