وودی آلن خداحافظی‌اش را تکذیب کرد/ قصد بازنشستگی ندارم | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۲

وودی آلن خداحافظی‌اش را تکذیب کرد/ قصد بازنشستگی ندارم

وودی آلن طی یک بیانیه خداحافظی اش از سینما را تکذیب کرد.

به گزارش صبا به نقل از گاردین، وودی آلن کارگردان کهنه کار سینما گزارش های منتشر شده مبنی بر بازنشستگی خود را تکذیب کرد. او این تکذیبیه را پس از انتشار مقاله ای پرتیراژ در یک روزنامه اسپانیایی اعلام کرد که به نقل از او گفته بود فیلم فعلی اش آخرین فیلم او خواهد بود.

آلن ۸۶ ساله قبل از فیلمبرداری پروژه جدیدش با عنوان «Wasp 22» در پاریس با نشریه La Vanguardia صحبت کرد. این روزنامه نیز به نقل از او گفته بود: در حقیقت ایده من این نیست که بیشتر از این فیلم بسازم و می خواهم روی نویسندگی تمرکز کنم. آلن در آن مصاحبه افزوده بود که پروژه بعدی اش یک رمان است.

در بیانیه ای که حالا به نمایندگی از این فیلمساز منتشر شد، آمده است: وودی آلن هرگز نگفت که در حال بازنشستگی است و همچنین نگفت که در حال نوشتن رمان است. او گفت که به این فکر می‌کند که فیلم نسازد، زیرا ساختن فیلم‌هایی که به صورت مستقیم و به سرعت به پلتفرم‌های استریم می‌روند برای او چندان لذت‌بخش نیست، زیرا آلن عاشق جدی تجربه فیلم دیدن در سالن سینماست.

در این بیانیه تاکید شده است: وودی آلن در حال حاضر قصد بازنشستگی ندارد و بسیار هیجان زده است که در پاریس برای فیلمبرداری فیلم جدیدش که پنجاهمین فیلمش خواهد بود، حضور دارد.

وودی آلن در مصاحبه نزدیک به دو ماه پیش (۲۸ ژوئن) خود با الک بالدوین گفته بود که فیلم آینده اش که پنجاهمین ساخته اش است، ممکن است آخرین کار او در سینما باشد. این کارگردان مطرح سینمای جهان در آن مصاحبه اعلام کرده بود بسیاری از چیزهای هیجان انگیز برای او به عنوان کارگردان از بین رفته اند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است