​جلد دوم «امید ناب» به چاپ سوم رسید

کتاب امید ناب

به گزارش صبا به نقل از روابط‌ عمومی انتشارات سروش، چاپ سوم از جلد دوم کتاب «امید ناب» که شرح فرازهایی از دعای ابوحمزۀ ثمالی و مجموعه سخنرانی‌های آیت‌الله علی احمدی‌میانجی است، با همت انتشارات سروش منتشر و روانه بازار نشر شد.

آیت‌اللّه علی احمدی‌میانجى در سال 1305 ه.ش در روستاى پورسخلو واقع در غرب شهرستان میانه به دنیا آمد و پس از اتمام سطوح عالیه، هم زمان با حضور در دروس فقه و اصول آیت‌اللّه‏ العظمى بروجردى، به مدت 16 سال نیز در درس آیت‌اللّه‏ محقق داماد تلمذ کرد و در همان حال، در دروس خارج فقه و اصول آیات عظام گلپایگانى و شیخ هاشم آملى و علامه طباطبایى حاضر شده و به درجه اجتهاد نایل آمد.

برخى از آثار مکتوب ایشان عبارتند از «مکاتیب الرسول»، «التبرک»، «مواقف الشیعه»، «السجود على الارض»، «الاسیر فى الاسلام»، «احادیث اهل البیت عن طرق اهل السنة»، «مکاتیب الائمة علیهم‏السلام».

چاپ سوم جلد دوم این کتاب در 302 صفحه رقعی، شمارگان 300 نسخه و با قیمت 90.000 تومان توسط انتشارات سروش در اختیار علاقه‌مندان به مباحث این حوزه قرار گرفته است.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند از طریق فروشگاه اینترنتی با شماره 66415401 تماس بگیرند و یا از طریق پیام‌رسان واتس‌اپ انتشارات سروش به شماره 09921605119 و یا با مراجعه به سایت سروش www.soroushpub.com، برای تهیه کتاب اقدام کنند.

انتهای پیام/