امیدوارم جشنواره یاس هم‌ وزن جشنواره فجر شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۲۳
علی ضیاء در گفت‌وگو با «صبا»:

امیدوارم جشنواره یاس هم‌ وزن جشنواره فجر شود

مجری مراسم افتتاحیه چهارمین جشنواره فیلم یاس از اهمیت برگزاری این جشنواره سخن به میان آورد.

علی ضیاء؛ مجری افتتاحیه در ارتباط با حضورش در افتتاحیه جشنواره فیلم یاس، گفت: جو جشنواره فیلم یاس را دوست داشتم. برخورد همه از کارگردان مراسم گرفته تا دیگر عوامل صمیمانه است. درباره محمد حیدری؛ دبیر جشنواره فجر فقط می‌توانم بگویم وی چه نگاه عمیقی دارد و ان‌شاءاله در جشنواره فجر هم موفق باشد. دیدن استاد علی نصیریان که همیشه باعث افتخار است. این‌که من، وی را برای تقدیر دعوت کردم برایم باعث افتخار بود و نیز خشنودم که بانو ثریا قاسمی هم در این مراسم حضور داشت.

وی در ادامه گفت: در مجموع اجرای افتتاحیه این برنامه جزو افتخارات بنده به حساب می‌آید. برگزار‌شدن جشنواره‌ها در استان‌ها نکته ویژه‌ای است. توجه حجت‌اله ایوبی؛ رئیس‌ سازمان سینمایی به فیلم‌های ویدئویی نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است و جای چنین جشنواره‌ای همواره خالی بود. این مجری با اشاره به این‌که نیما دهقان، مجید توکلی و دیگر دوستانی که در جشنواره حضور داشتند به برگزاری جشنواره کمک کردند، تصریح کرد: همه دوستان کمک کردند تا همه چیز مرتب، منظم و دقیق برگزار شود. برای من که تجربه جالبی بود و یک دقیقه هم استراحت نداشتم؛ به این ترتیب که یا پایین سن برایم می‌گفتند چه اتفاقی قرار است بیفتد یا مدام روی صحنه بودم. در حالی که در جشنواره‌های دیگری که اجرا می‌کنم عمدتا تایم‌های سخنرانی بلند است اما در این افتتاحیه نه‌تنها سخنرانی طولانی وجود نداشت بلکه همه سخنرانی‌ها پشت سر هم و فشرده بودند و ریتم مراسم بسیار بالا بود که این به‌طور قطع یک حسن به حساب می‌آید.
علی ضیاء تصریح کرد: سعی کردم اجرایی جدی داشته باشم. البته بعد از استندآپ کمدی که علیرضا خمسه اجرا کرد، فضا متفاوت شد؛ وی گفت دوست دارد در کنار من به اجرای برنامه بپردازند و این تجربه متفاوت دیگری بود که این‌بار در کنار استاد‌خمسه برایم رقم خورد. در مجموع از این اتفاق لذت بردم، یاد گرفتم و کلی هم خندیدم.
وی در خاتمه گفت: امیدوارم جشنواره فیلم یاس آن‌قدر جدی و تخصصی شود که بتوانیم بگوییم هم‌وزن جشنواره فجر، جشنواره‌ای درباره سینمای خانگی داریم چرا که تولیدات این حوزه، سینما را به خانه‌ها می‌برد و تاثیری که روی جامعه دارد بسیار زیاد است. خانواده‌ها معمولا درگیر این آثار می‌شوند و تاثیر زیادی از این فیلم‌ها می‌گیرند.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است