صلح سوژه تصویرگری شد/ «شکل‌پذیری» با حجم‌های سرامیکی | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۴

صلح سوژه تصویرگری شد/ «شکل‌پذیری» با حجم‌های سرامیکی

دو نمایشگاه تجسمی «شکل‌پذیری» و «صلح را باید از کودکی آموخت» در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

به گزارش صبا به نقل از روابط‌ عمومی خانه‌ هنرمندان ایران، گالری‌های خانه‌ هنرمندان ایران از ۱ تا ۱۱ مهر ماه میزبان ۲ نمایشگاه تجسمی می‌شود.

نمایشگاه سالانه انجمن هنرمندان سفالگر ایران با عنوان «شکل‌پذیری» در گالری‌های بهار، استاد نامی، پاییز، زمستان، استاد میرمیران و استاد ممیز برگزار می‌شود. این نمایشگاه شامل حجم‌های سرامیکی از هنرمندان ۲۰ تا ۵۰ ساله است که موضوعات مختلفی را در بر دارد.

همچنین انجمن تصویرگران ایران و شورای کتاب کودک با همکاری دوسالانه تصویرگری براتیسلاوا، چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی «صلح را باید از کودکی آموخت» را با نمایش آثاری از تصویرگران منتخب ۱۷ کشور جهان از جمله آرژانتین، ژاپن، اسلواکی، برزیل و… در گالری تابستان برگزار می‌کنند. موضوعات این نمایشگاه صلح با انسان، صلح با طبیعت، صلح با حیوانات و صلح با جهان است.

آیین افتتاحیه «صلح را باید از کودکی آموخت» ساعت ۱۶ روز جمعه ۱ مهر و همچنین، افتتاحیه نمایشگاه «شکل‌پذیری» ساعت ۱۷ همان‌روز برگزار می‌شود و همچنین، نمایشگاه نخست تا ۱۰ مهر ماه و «شکل‌پذیری» تا ۱۱ مهر ماه (به جز روزهای شنبه) از ساعت ۱۵ تا ۲۰ میزبان علاقمندان است.

خانه‌ هنرمندان ایران در خیابان طالقانی، خیابان موسوی شمالی (فرصت)، ضلع جنوبی باغ هنر واقع شده است.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است