آشنایی با رخدادهای هشت سال دفاع مقدس در «سنگر به سنگر» | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۴

آشنایی با رخدادهای هشت سال دفاع مقدس در «سنگر به سنگر»

امیر اکبری تهیه‌کننده مسابقه «سنگر به سنگر» درباره این برنامه رادیویی توضیح داد.

امیر اکبری

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، رادیو صبا برنامه‌هایی را برای هفته دفاع مقدس تهیه و تدارک دیده است که از روز ۳۱ شهریور راهی آنتن می‌شود و یکی از این برنامه ها، «سنگر به سنگر» به تهیه‌کنندگی امیر اکبری است.

امیر اکبری تهیه‌کننده «سنگر به سنگر» درباره این برنامه گفت: این ویژه برنامه در قالب مسابقه‌ای با طراحی سوالاتی با موضوع دفاع مقدس و برای آشنایی بیشتر مخاطبان با رخدادهای دفاع ۸ ساله تولید شده است. در هر برنامه سه شرکت‌کننده حاضر می‌شوند که برای حدس رمز عملیات و فتح سنگرهای مختلف با هم رقابت می‌کنند و به سوالات مختلف پاسخ می‌دهند.

اکبری درباره رمز عملیاتی این مسابقه توضیح داد: هر روز نام یکی از شهدای دفاع مقدس به عنوان رمز عملیاتی این مسابقه مشخص شده است که شرکت‌کنندگان در اول مسابقه باید آن را حدس بزنند.

وی افزود: در این مسابقه سنگرهای مختلفی برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شده است که عبارتند از سنگر اول: تاریخ دفاع مقدس، سنگر دوم: موسیقی دفاع مقدس، سنگر سوم: شناخت شهدا و مرور خاطرات رزمندگان و سنگر چهارم: خوانش و شنیدن وصیت‌نامه شهدا. موقعیت سنگر چهارم به این گونه است که یکی از شرکت‌کنندگان وصیت‌نامه شهیدی را می‌خواند و از همان وصیت‌نامه سوال‌هایی را برای رقبای خود طراحی می‌کند.

تهیه‌کننده «سنگر به سنگر» در پایان گفت: امیدوارم این مسابقه در فضای متفاوت بتواند باعث آشنایی بیشتر شنوندگان با رخدادهای هشت سال دفاع مقدس شود.

«سنگر به سنگر» به تهیه‌کنندگی امیر اکبری هر روز ساعت ۱۶ با اجرای مهدی پر پخش می‌شود و می‌توانید رادیو صبا را روی موج FM ردیف ۱۰۵٫۵ مگاهرتز بشنوید.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است